Innestelinsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ToyaAp, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unscientifique

unscientifique Actief lid

6 dec 2011
    182
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb schijnbaar ook een innestelingsbloeding gehad.
    Ik werd halverwege de maand ineens ongesteld terwijl ik het altijd aan de einde van de maand had.
    Ik slikte toen nog gewoon de pil en had nooit doorbraakbloedingen. Ik snapte er geen hol van. Verloor ook best nog wel wat bloed alleen hield het maar 1,5 dag aan.
    Ik heb er toen niet aandacht aan besteed maar mijn VK zei dat het een innestelingsbloeding was geweest. Omdat als ik die bloeding als eerste dag van laatste menstruatie aanhield, het niet overeenkwam met het aantal weken van de baby.

2. emmy80

emmy80 Lid

21 dec 2011
    45
    0
    0
    ass. afdelingsmanager levensmiddelenbedrijf
    Zwolle
    @ToyaAp: ik weet niet meer of ik toen ook krampen enzo had. Is ook alweer 4 jaar geleden. Maar volgens mij was het niet zo heel erg veel bloedverlies. Meer zo'n ongie als je hebt, als je aan de pil bent, bij mij altijd bijna niets. Nu heb ik trouwens ook allerlei symptomen: aders, moe, vollere boezem (da's niet erg, haha), hoge lichaamstemperatuur (37,1). Lijkt me ook erg wonderlijk dat het dit keer wéér meteen raak zou zijn! (hoewel manlief heel macho zegt:jij bent zo weer zwanger. Tsss!)

Wilde trouwens dit keer er niet zoveel mee bezig zijn, maar merk dat ik al weer aardig veel aan t surfen ben op allerlei symptomen/verhalen etc.. :)

Deel Deze Pagina