Hallo dames, Vanochtend kon ik het niet laten om een testje te doen en deze was helaas negatief. Nu wilde ik vanavond eigenlijk gelijk een rosé'tje en een toastje brie nemen . Maar mijn man zei dat ik voor de zekerheid beter kon wachten tot ik echt ongi was. Ik verwacht niet meer dat het nog raak is hoor, vooral omdat het pas mijn 1e ronde is. Maar ik was toch gewoon even benieuwd hoe vaak dit nu voor komt. Dus wie had er een negatieve test voor NOD en bleek toch zwanger. En hoeveel dagen voor NOD had je dan getest en wanneer kwam je erachter dat je toch zwanger was?
Ik heb op 8 dpo getest, na afleestijd ontstond een echte tuurstreep die enkel in het licht zichtbaar was en die ik niet eens op de foto kreeg.. Dus als negatief beschouwd.. Uiteindelijk 17 dpo pas weer getest en toen knalpositief! Veel succes gewenst maar over het algemeen is wit ook echt wit.. Weet natuurlijk niet hoever je voor je nod zit? En als je net met de pil gestopt bent kan een eerste cyclus ook nog wel eens heeeeeel lang duren.. Weet ik helaas ook uit ervaring gewoon je wijntje en toastje brie nemen dus succes met zwanger worden..hoop op snel een positief resultaat!
Bij de oudste hadden we de eerste cyclus nog condooms gebruikt, toen had ik een cyclus van 31 dagen. De tweede ronde had ik allerlei klachten en heb ik op dag 30 een test (CB) gedaan die licht positief was. Op dag 31 (apotheek-merk) en 32 en 35 (beide CB) een negatieve test. Pas op dag 38 een duidelijke positieve test! (Bij de termijnecho bleek ik ook ruim een week korter zwanger dan ik gedacht had vanaf een cyclus van 31 dagen gerekend. Waarschijnlijk toch later mijn eisprong gehad?)
2 dagen voor nod omo witte test van kruidvat 2vr 5... 2 dagen later dag van nod dikke positieve test dus het kan zeker!
Zelfde vraag speelt hier zoals je weet haha. Heb ook nog geen wijntje durven nemen, maar dat is het eerste wat ik doe straks!
Ik,zou zeker afwachten...zeker zolang je niet ongi bent..... Ik had de wijn al gekocht en durf ook niet hahaha...heb alleen wat bruinverlies gehad....zoalng niks doorbreekt raak ikmniks aan hoor!
ik ben in juni vorig jaar zwanger geweest en testte ook pas vanaf mijn nod positief en echt witter daarvoor kon niet dus....het zegt helemaal niks en ik zou nog even wachten met je wijntje, want het was bij mij ook meteen de eerste keer raak
Bij mijn dochter had ik pas 10 dgn na NOD een positieve test (de 6e die ik deed) in handen, was mijn ei opeens een week later gesprongen blijkbaar, want bij termijnecho was ik ook een week minder lang zwanger dan op grond van laatste menstruatie. (overigens ook ronde 1!) Ik zou ook even wachten. Overigens de meeste brie in Nederland kun je gewoon eten, ookal ben je wel zwanger, zeker als die uit supermarkt afkomstig is. Even checken of die gemaakt is van gepasteuriseerde melk, dan is het ok!
Lees even mee spannend hè. Hopelijk ben je toch zwanger Wendy. Ik heb vanochtend een testje gedaan. Omo wit. Ik vermoed dat woensdag mijn nod is, dus dan maar weer testen.
2 dagen voor NOD met een early predictor teste ik negatief. 2 dagen later op mijn NOD dag teste ik positief met een normale test van kruid vat, en met de 2 voor 5 van kruitvat en met de digitale test k wilde het zeker weten haha
Nou had ik gister een topic geplaatst dat ik allerlei klachten had na het stoppen met de pil. Ik stop voor de 2e keer voor een 2e kindje en had de 1e keer niet echt klachten. Heb vanmiddag (7 dagen voor NOD, ja vroegggg) getest en ook negatief. Misschien is er voor ons nog hoop!
Ik had op mijn Nod een negatieve test, 2 dagen na mijn nod een licht positieve test en 4 dagen na me nod een knal positieve test!
Dat weet ik eigenlijk ook wel, maar hoopte op misschien een heeeel piepklein streepje Deed namelijk eerst een test die even daarna een penstreepje gaf en daarna verdween... Haha toen heb ik gelijk nog een andere test gehaald maar negatief getest. Dit is de 1e ronde en verwacht indd mijn NOD over 7 dagen maar hoopte dat het misschien wat eerder kon zijn omdat ik dat natuurlijk niet zeker weet. Maar na de 1e keer stoppen met de pil had ik gelijk m'n normale cyclus van 28 dagen terug. Dus daarom denk ik ook dat over 7 dagen m'n NOD is...