altijd last van borsten als je zwanger bent?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by oostende, Mar 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. oostende

oostende Actief lid

Jul 27, 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo allemaal...

heb weer eens een vraagje...moet je altijd last hebben van je borsten als je bijvoorbeeld net zwanger bent?

mijn symptonen:
    opgezette buik (savonds erger)
    trek in van alles (zoetigheid)
    meer afscheiding
    witte vlokjes in urine
    obstipatie
    gevoelige tepels(staan hele dag stijf uit)
    ongiepijnen in buik
    lage rugpijn zo nu en dan
    pukkels heel erg vooral op me kin ( heb nooit pukkels)
    ontzettend moe
    duizelig af en toe
    misseljk af en toe

dit zijn de dingen waar ik last van heb zou het kunnen zijn van een beginnende zwangerschap?ik heb wel wat gevoeliger borsten aan de zijkanten maar voor de rest niet..ik weet niet of dit al bij het begin zo is dat je er last van heb of kan je er ook geen last van hebben?
    kmoet nog 10 dagen tot mijn nod dus erg spannend vind ikzelf

groetjes en liefs Renate

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    10 dagen voor je NOD en dan al zo'n waslijst aan kwalen (waar je volgens mij al een tijdje mee loopt) ik denk dat het verstandig is dat je het een beetje los probeert te laten.
    Is moeilijk maar wel goed voor je mind zeg maar. tuurlijk moet je doen waar jij je het beste bij voelt, maar je zit nog niet eens bij de innesteling. of misschien net. mij lijkt het iets te vroeg voor zwangerschapskwalen.

Zere borsten hoeft niet altijd, ik heb ze elke maand maar ben nooit zwanger.

Succes oostende.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoi Renate,

10 dagen voor je NOD kan je amper zw klachten hebben. Deze klachten worden veroorzaakt door het hCG dat je lichaam aanmaakt en zo vroeg produceer je nog maar amper hCG.
    Zere borsten kunnen (heb er zelf echt onzettend last van) maar hoeft helemaal niet hoor.
    Dat geldt voor alle klachen. Zelf heb ik verder, op vermoeidheid na, helemaal nergens last van.

Probeer er inderdaad wat luchtiger mee om te gaan en niet heel precies op je lichaam te letten.
    Succes met afwachten.

Elmo

4. oostende

oostende Actief lid

Jul 27, 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo

hoezo kan het niet dat ik al zo'n waslijst heb met kwalen?ik heb al eerder uitgelegd dat ik wel weet hoe ik me voel en wat ik voel....vind het niet helemaal leuk dat er zo op gereageerd word telkens....wat denk je dat ik die dingen danallemaal verzin?
    en ja ik heb het al even ja...vanaf mijn vorige menstruatie dat klopt.....dus het kan best zijn dat die innesteling al is geweest vorige maand heb toch nog niet weer getest?
    vind het een beetje jammer hoor want ik ben zelf erg onzeker erover en als er dan iemand is die dan denkt dat ik niet al die kwalen al kan hebben ja vind ik erg jammer want dit zijn nou eenmaal de dingen die ikecht wel heb....maar goed ik zal geen topic hier meer openen voordat ik me menstruatie krijg of niet goed?komt over alsof ik lastig ben dus ja...en realistisch ben ik wel hoor want heb al 3 isci's achter de rug!zie geen spoken de dingen zijn er op dit moment echt wel.....kzal het wel zo laten en afwachten

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Niemand zegt dat je niks voelt. Ik geloof best dat je vanalles voelt, maar of het van zwangerschap is weet ik niet.
    Ik bedoel het ook niet rot.

Ik denk dat als je verwacht zwanger te zijn van de vorige ronde, wat best zo kan zijn, waarom doe je dan geen testje? dan ben je ook uit de onzekerheid.

Ik raad je aan een testje te doen. dan ben je van de onzekerheid af.

Je bent niet lastig, helemaal niet.!. maar waarom test je niet vraag ik me af?

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou Renate,
    Ik denk dat je er dan goed aan doet om deze 10 dagen af te wachten en dan naar je ha te gaan voor een echo.
    Als je inderdaad al meerdere cycli last hebt van zw. kwalen zou ik toch een echo laten maken. Dan weet je het zeker.
    Moet wel zeggen dat je 10 dagen voor je NOD zo'n reactie kan verwachten. Niet iedereen kan van iedereen onthouden wat ze in het verleden eens geschreven hebben.
    Dat je ICSI hebt gehad is vervelend...en dus extra weinig kans op een zwangerschap. Je behandelend arts zal dit ook begrijpen en met liefde een echo voor je maken.
    Heel veel succes.
    Elmo

(morgen 7wk zwanger dmv ICSI)

7. oostende

oostende Actief lid

Jul 27, 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    wat de reden is van waarom ik niet test is dat ik dus wil wachten tot mijn nod en die is 27 maart....als ik dan overtijd raak en alsnog negatief test ga ik zeker weer naar de huisarts en laat ik door mijn gyn een echo maken want dan komen die verschijnselen ergens anders door lijkt me dan....ik stel gewoon de vragen om meer te weten te komen over wat wel en niet erbij kan horen en wel of niet normaal is.......maar ik zal geen topic meer openen en het hierbij laten....laat het wel op zijn beloop!

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

In elk geval succes.
    Het was niet persoonlijk....maar dat weet je zelf ook wel denk ik.
    ELmo

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ok, dan zal je het toch moeten afwachten hoe vervelend jij het ook vind om te horen.

Ik wens je veel succes en hoop dat je krijgt waar je wacht!

Natasja

10. Danique

Danique Bekend lid

Nov 19, 2006
    572
    0
    0
    Ik heb in het begin van beide zwangerschappen geen last gehad van mijn borsten, dat kwam pas veel later.

Net wat de andere zeggen, je zult het af moeten wachten, heel veel succes meid!

11. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

Dec 26, 2006
    254
    0
    0
    Ik heb normaal gesproken een week van te voren pijn in mijn borsten dat is voor mij een teken dat mijn ongi eraan komt.

Maar nu voel ik nog niks hopen dat het zo blijft hihi...

12. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Oostende,

Al de klachten die je net opnoemt zijn voor mij ' typische' ongi-klachten.
    Dacht elke maand (alweer 8 rondes verder) dat het wel eens raak kon zijn, maar helaas. Het mag nog niet zo zijn.
    Ik wil je veel succes wensen en hopelijk komt ook jullie wens heel snel uit.

Liefs Vanilia

13. liesje1981

liesje1981 Actief lid

Sep 25, 2006
    176
    0
    0
    ik begon met 5 weken ofzo misselijk teworden en later pas begonnen me borsten zeer tedoen die spieren naar je armen!

14. Kari

Kari Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,363
    5
    38
    Hoi Oostende,

Deze symptomen heb ik ook allemaal gehad. Ik had ze toen ik ongesteld moest worden en de ronde dat ik zwanger was. Je kunt er dus niet zo heel veel van zeggen. Alleen maar afwachten.... Ik weet dat het de 10 meest vreselijke dagen zijn, maar meer kun je ff niet doen. Heel veel succes!

Liefs Kari

Share This Page