Innestelling. Dag erna al misselijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door flixbilly, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Hee dames,

07-01-2010 was de dag van mijn innestelling.
    Nu had ik die dag echt een ontzettend felle steek links onderin mijn buik.
    Kan dit een mogelijke innesteling zijn?

Vanaf vandaag ben ik met vlagen misselijk, is het mogelijk dat dit door een mogelijke zwangerschap komt?

Ik moet nog 8 dagen wachten tot dat ik kan testen, ben benieuwd.;)

Groetjes Sabrina

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Zou heel goed kunnen, hoor van meer meiden dat ze op de dag van innesteling steken voelen of zich niet lekker voelen

3. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Ik hoop het echt.
    Het is voor mij de eerste dus ik vind het erg moeilijk wat ik moet voelen en hoe het allemaal gaat.

Ik lees ook vaak dat dames bloedverlies hebben bij een innestelling, ik heb hier dus geen last van.

Ik zou toch maar eens testen halen van sensitest. Spannend.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Sabrina

4. YSje

YSje Lid

29 dec 2009
    14
    0
    0
    Beleidsmedewerker
    Gorinchem
    Spannend!!! Ze zeggen altijd dat de hormonen beginnen zodra er is ingenesteld. Wellicht ben je erg gevoelig en merk je het inderdaad direct. Ik merk het inderdaad ook al binnen een paar dagen na innesteling. En ik had ook een paar dagen na de eisprong een flinke steek en later bleek ik inderdaad zwanger te zijn. Ik hoop het ontzettend voor je! Wanneer je vroeg wilt testen zou je de extra sensitive testen van sensitest kunnen bestellen, die werken al 6 dagen van te voren (bij mij zelfs 7!) En ook ovulatietesten zijn heel gevoelig voor het krijgen van een indicatie!

5. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Is het bij een innestelling altijd dat je bruine afscheiding hebt, of bloedverlies?

Groetjes

6. Alita

Alita Niet meer actief

nee hoor....bijna niemand heeft een soort van afscheiding of voelt iets bij een innesteling meid...

Afwachten is nu het enige wat je kunt doen succes!!!

7. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ik hoop het voor je meid.
    Ik had de dag op de innesteling stekken en dag er na waren mijn tepels verkleurt, toen wist ik zeker dat ik zwanger was/ ben.
    Want je lichaam kan je flink in de maling nemen...Met misselijkheid en steken enz... Maar verkleuring is wel erg ver gezocht..hihi

Deel Deze Pagina