hallo allemaal. zal me verhaal even uitleggen. mijn nod was dus maandag en vrijdag verloor ik dus rood bloed en dat duurde iets van 2 dagen en daarna donker bruin bloed en nu af en toe nog steeds. maar heb dus gister 2 testen gedaan 1 van de kruidvat en 1 van cb en allebei positief. je zag in ieder geval een plusje. heb ook een bericht hierover geschreven bij de verloskundige en die denkt dat ik gewoon wel zwanger ben. ik ga zoiezo volgende week nog een test doen en als die dan nog posi is maak ik een afspraak bij de vk. nu is mijn vraag of er meerdere dames hetzelfde hebben meegemaakt en toch echt zwanger waren en niet was misgegaan?? liefs shadow.
Misschien is het oud bloed maar Ik wil je niet bang maken maar miss moet je over een paar dagen weer tellen en is het een vmk geweest Ik hoop voor je dat je echt echt zwanger bent zonder bloed en nog een dikke posi test over een paar dagen Succes
ik dacht zelf ook aan een vmk, maar de vk op de site denkt dat ik wel gewoon zwanger ben omdat ik niet heel erg veel gewoon rood bloed heb verloren. en teste dus 6 dagen na de eerste bloeding duidelijk positief. ik wacht het wel even af. bedankt voor je antwoord.
6 dagen na je bloeding posi getest???? oh sorry dan heb ik h verkeerd begrepen ik dacht dat je posi getest had en daarna bloedingen kreeg! Nou iig succes en ik zal voor je duimen dat je kleintje is blijven zitten/ zal blijven zitten!
haha geeft niet. ik had het ook een beetje raar en ingewikkeld opgeschreven nu ik het nalees haha. ja heb dus 6 dagen na die eerste bloeding posi getest. ik had dus die bloeding ook wat te vroeg. heb dus 2 dagen wat rood bloed gehad en daarna donker bruin. de vk op de site denkt aan innesteling. ik wacht het wel even af ( ik heb een hekel aan afwachten haha), maar vraag me gewoon af of er meer meiden het hebben gehad en dat ze gewoon zwanger waren.
ik heb bij me eerste zwangerschap ook zoiets meegemaakt ik wist niet precies wanneer ik ongie moest worden omdat ik voor het stoppen met de pil heel onregelmatig was dus toen ik stopte met de pil voor een kindje had ik dat dus weer, dus ik had ook iets bloed met bruin en toen dacht ik ik wordt ongi en toen was het een dag later al weer weg toen heb ik een paar dagen nadat een test gedaan omdat ik al 2 maande niet ongi was en jah hoor zwanger helaas had ik een lege vruchtzak zo bleek later met de 12 weken echo, dus toen ik dat bloed verloor is het vruchtje meegekomen en de rst blijven zitten waardoor ik posi teste. als ik jou was zou ik gewoon naar de verloskunde bellen in het zkh en je verhaal uitleggen want als je echt een vmk krijgt moet je wel wat meer vloeien als 2 dagen en dat is ook wel meer als bij een gewoone menstruatie teminste ik heb 3 x een vmk gehad die wel uit zichzelf kwam en dat was best veel bloed en duurde ook wel langer. mischien dat je even mag langskomen dat ze dan een echo maken al zie je nu nog niet veel denk ik maar je kan het altijd proberen! succes