Ik ben dolgellukkig met mij 2 gezonde dochters. nu wil ik graag een derde maar mijn man wilt niet. ik weet dat ik gelukkig moet zijn met 2 gezonde kids maar toch heb ik al heeeeeel veeel vedriet gehad dat mijn man niet wilt. Nu heb ik bij mij 2de zwangerschap in de kraamtijd een ongelooflijke slecht nieuws gehad (daar gaat ik liever niet verder op in dat is afgesloten)waardoor ik heel veel stress heb gehad en hetbgevoel heb gehad dat die tijd mij ontnomen is!!! nu weet ik wel dat het niks oplost als we er weer voor gaan want ze worden ook weer groot mijn oudste is 7 jongste 4.5. Nu is sinds vrijdag spiraal eruit gegaan want als we ervoor gaan wil ik niet langer wachten als het uberhaupt gaat!!! mijn man weet dat de spiraal eruit is ik heb alleeb gezegd dat het eruit moest vanwegen dat het maar paar jaar mag zitten. Ik zal nooit tegen zijn zin in zwanger worden maar weer niet wat ik er mee moet doen.zijn er nig meer dames hier!!!
Waarom heb je nu tegen je man gelogen over de reden van verwijdering van het spiraal?? Ik denk dat een relatie moet zijn gebasseerd op vertrouwen en zonder leugens. Wat je nu doet is niet zo handig. Bewust voor een 3e kindje gaan doe je met zijn 2-en en moeten jullie ook samen achter staan. Niet zelf het spiraal laten verwijderen in de hoop dat je man snel wilt en tegen hem maar stiekem zeggen dat het "de tijd" was om hem te laten verwijderen ivm "houdbaarheid". Ik denk dat je nu al fout bezig bent. Hoop je dat je nu snel "per ongeluk" zwanger wordt of moet je van je man weer het spiraal opnieuw laten plaatsen (zoals dat hoort bij "over datum spiraals").
Je hebt dus geen nieuwe laten plaatsen? Je liegt dus tegen je man.. Een kind krijg je samen dus moet je er samen voor gaan. T moet niet samenhangen van leugens
Ja vind ik ook beetje appart dat je daarover gaat "liegen" of verdraaien hoe je het noemen wilt Hier was het zo van zullen we nog 4e nemen of niet kwam ineens bij me man vandaan ik dacht nou haal m meteen eruit voordat ga teijfelen jongste was toen al. Bijna 4 dacht anders duurt te lang en maand erna zwanger Maar bedoel me man zegt als jij meer wilt prima maar ik ga daar niets voor inleveren tuurlijk doet hij leuke dingen met ze houd van ze zorgt ervoor maar bedoel bepaalde dingen worden toch lastiger merk ik nu met 4 ook .hij zegt dan hij zorgt er uiteindelijk het meest voor Maar ik zou nooit tegen zijn zin in stoppen met de anticonceptie. Bij de eerste zei ik zo ik ga stoppen want ben er wel aan toe en ben gestopt had geen echte reactie van hem hahahaha Maar zou to h even uitkijken nu dat je bij niks gebruikt straks zet je je huwlijk op het spel en de vader voor je andere kids zou niet eerlijk zijn tegen over hun
TS heeft toch eerlijk gezegd dat ze gestopt is met anticonceptie? Alleen de reden klopt niet. Maar hij weet dat je nu iets moet gebruiken neem ik aan
Ja ik zal zeggen je hebt 2 gezonde kinderen laat het los..maar wie ben ik.. Ben al heel blij als ik 1 kindje kan krijgen
Zeg je dat tegen iedereen die graag een derde kind wil, of alleen omdat TO heeft gelogen tegen haar man?
Ja dat dacht ik ook de wens voor 1 .2 .3 of meer kindjes dat blijft als je dat hebt wat maakt het dan uit of het je1e is of niet blijft het zo verlangen
Jullie hebben gelijk dat ik eerlijk moey zijn over de reden van het stoppen dat ga ik vanavond zeggen tegen hem !!! ik ga echt niet stiekem zwanger raken want dat zou ik niet over mijn hart kunnen vekrijgen!!!we gaan het hoe dan ook veilig doen .. En een keuze maken of hij zig zal laten helpen ja of nee Ik heb dit bewust zo gedaan anders kwamen wij er niet verder mee!! En we gaan dit samen wel of niet doen!! En als het niet zo is zal het heel moeilijk zijn maar dan kan ik het afsluiten
Ik heb de afgelopen tijd ook veel met mijn man erover gehad wel of geen derde kindje, maar na lang praten (steeds begon ik er weer voorzichtig over) is hij nu 'om' en wil hij ook graag een derde kindje, hij wil er dan ook tempo mee maken ineens haha. Ik bedoel maar te zeggen geef hem ook even wat tijd om erover na te denken. Probeer erover te praten zonder dat je er te veel druk op legt. (Het verwijderen van een spiraal als stok achter de deur om hem in hoek te drijven dat hij NU moet kiezen is m.i. Heel veel druk erop leggen) al zou ik dat doen met die reden zou mijn man het onderwerp begraven en er nooit meer wat over willen horen zeg maar. en als hij echt niet wil, dan zul je er toch je weg in moeten vinden. Succes!
Volgens mij is dat niet de intentie van ts. Ik krijg de indruk dat als haar man in de komende maanden van menig zou veranderen, ze niet te lang nog de nawerking van de spiraal wil hebben.
Dat haal ik er ook uit. Een volgens mij benoemd ze de reden anders om die druk juist te vermijden en haar man niet klem te willen zetten.
Hier ook de discussie wel of niet voor een derde gaan. Maar hier het verschil dat ik de reden van mijn man goed begrijp: zwangerschaps hg gehad, erge bekkeninstabiliteit klachten, hebben net alles weg gedaan etc. Nu heb ik alleen nog twijfels omdat ik wel nog zo graag een kindje zou willen, maar mijn man is er eigenlijk wel over uit en vind hij het wel prima zo met ons 4en..
Ja, dat geeft mij toch het idee dat TS wel zeker wil zijn dat ze op de juiste dagen sex hebben......Anders snap ik totaal het nut van ovulatietesten niet. Of haar man is inmiddels spontaan bijgedraaid.
Nou dat is niet waar!!ik gebtuik juist die ovulatietesten om niet zwanger te worden..want dan kan ik juist als het positief is juist geen sex met manlief hebben dat weet hij voor de rest doen wij het helemaal veilig want zet echt mijn huwelijk niet op het spel!! stel dat hij over half kaar wel wilt dan weet ik beetje mij cycles omdat ik juist met spiraal niet ongesteld werd!! En kunnen we over een tijdje kijken wat we gaan doen!!!
Uhmmm je weet toch dat sperma tot 7 dagen kan overleven??? Dus als jij vandaag onveilige sex hebt en morgen een positieve ovulatietest krijgt. Springt je ei 1-2 dagen daarna en dus is de kans nog steeds groot aanwezig om zwanger te raken (sex 3 dagen voor de eisprong). Wat je nu doet is russisch roulette met in alle gaatjes een kogel behalve 1. Je kan beter condooms gebruiken om niet zwanger te raken want deze manier is niet zeker alles behalve veilig!! Maarja..... dat weet je zelf vast wel? Je hebt immers al 2 kids.