Ik lees mee. Ik denk maandag mijn ovulatie gehad te hebben en sinds eergisteren menstruatiekrampjes. Niet zo erg als ik normaal heb voor mijn ongesteldheid maar met vlagen zeurende pijn. Ook is mijn maag wat van streek. Ben zo benieuwd! Ik denk dat ik morgen zo`n early test ga doen.
Ja ik ook. Hoop alleen dat morgen testen niet te vroeg is maar kan het geduld niet opbrengen hoor . Daar hebben er meerdere last van denk ik!
Yep!!! Mijn test wordt iets duidelijker alweer dan gister.. Als ie morgen of overmorgen weer duidelijker is geloof ik dat t zover is..
Vanaf 9 dpo vrij heftige krampen bij zwangerschap #2 en #3. Dacht bij beide keren dus dat de menstruatie eraan zat te komen. Maar niet dus! Positieve testen rond 14 dpo! De krampen hielden bij mij aan tot een week of 12. Bij mij was het dus niet alleen innesteling, maar ook het groeien van de baarmoeder.
Dat klinkt veelbelovend Jaleisha! En ik heb t vandaag ook al weer tot nu toe. Ook heel erg moe en weinig eetlust. Als ik jouw reactie lees loving hoop ik echt dat het bij mij hetzelfde is.
Oh ik zie hem hoor! Denk wel dat je zwanger bent . Ik heb nu weer wat minder krampjes en wat afscheiding (sorry). Ben bang dat het gewoon voorteken is van mijn menstruatie! Maar we wachten af
Whoo!! Gefeliciteerd! Ik heb net zo'n 6 days early predictor gedaan en d die was negatief maar sinds gistermiddag ook nog misselijk en de krampjes houden aan! Ik weet het niet meer. Zou het nog kunnen ook al was de test negatief?
ik heb op 10 dpo (gister) onwijze kramp gehad smorgens vroeg drukkend gevoel op schaambot. hoop dat het een innesteling is.
Gefeliciteerd! Ik zit ook op het wachtbankje en hen gisteren toch wel wat krampen en wat steekjes gevoeld, spannend! Ik wens je een goede zwangerschap toe jaleisha
Ik lees echt met smart mee! Ik mag zaterdag testen (als ik het zo lang volhoud). Klein beetje krampjes, maar hou mezelf voor dat het m'n darmen gewoon zijn. Beetje zelfbescherming zeg maar
Gefeliciteerd Jaleisha ! Ik voel vanavond krampen vergelijkbaar met menstruatiepijn. Ik weet niet wanneer mijn eisprong is geweest, maar ik vermoed tussen vrijdag de 15de en maandag de 18de. De 17de hebben we sex gehad (niet op basis van rekenen, maar spontaan) Maar nu dus die krampen. Net al gekeken of ik misschien wat bruinverlies had als aankondiging dat mijn ongesteldheid er aan zit te komen. Maar niks te zien. Zou dit innesteling kunnen zijn ? Ik ben nieuw op dit forum en ook nieuw met termen als NOD, innesteling etc. Dus ik hoop op een beetje advies. Ik leer mijn lichaam nu op een heel andere manier bekijken en voelen, dat is zeker. Mijn NOD weet ik ook niet zeker, zal normaliter ook tussen vrijdag de 29ste en maandag de 1ste liggen, vermoed ik. Alle reacties zijn welkom voor deze twijfelkont
Loesje1, waar zit je nu dan in je cyclus? Weet je wanneer je eisprong is geweest? Rommelende darmen waren bij mij ook meteen na innesteling zwaar aanwezig!!!! SPannend hoor, laat je het weten? Fimaro, op basis van je vermoedelijke eisprong zou het innesteling kunnen zijn, bij mij op 5 dpo (Days Past Ovulation) maar lees veel dat het ook later is, zou dus goed kunnen! Je zou dan over een dag of 2/ 3 een testje kunnen doen... ? Ben benieuwd meiden!