innestelling gevoeld op hoeveel dpo?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jaleisha28, 20 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RozeNikki

RozeNikki Actief lid

2 feb 2016
    141
    0
    0
    Mijn vriend en ik zijn voor de eerste keer bezig met kindjes maken, nu heb ik mijn ovulatie niet echt kunnen timen omdat ik 8 dagen achter elkaar negatieve of ongeldige testen had, toch hebben wij sex gehad omdat het volgens de kalender wel zou moeten.
    Nu zijn we bijna een week verder en gisteren had ik milde menstruatiekrampjes (moet het pas over 2 weken worden), en vanochtend ineens een kotsneiging, zie ik spoken of kan dit toch iets betekenen?

2. Butterfly25

1 jan 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Jaleisha, bloedverlies is nu eigenlijk zo goed als weg. Dus heeft 2 dagen geduurd.. heb de hele dag erg hoofdpijn gehad en vanavond beetje misselijk maar weet niet waar dat vandaan komt. Weet niet meer wat ik moet denken. Lage rugpijn heb ik nog wel. Groetjes

3. Bailey2005

Bailey2005 Actief lid

23 jan 2014
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vorige week dinsdag (4-5 dpo) waarschijnlijk de innesteling gehad. Ik voelde ook echt menstruatiekrampjes. Na een uurtje of twee was het weer weg. Vandaag (12-13 dpo) positief getest met Kv 2v5! Zo blij!

4. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

23 jan 2016
    222
    0
    16
    Vrouw
    Hoi meiden,

Ik heb vandaag heel licht bloedverlies gehad (waterig tijdens het afvegen na het plassen). Ik zit nu op ongeveer 7 of 8 dpo. Zou het innestelingsbloed zijn? Soms met vlagen ook licht misselijk. Durf niet te hopen maar toch....

5. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als je echt pas over 2 weken ongesteld moet worden, dan heb je nu pas je eisprong. De laatste groei van je eitje kan ook wat kramp geven. Omdat je ook geen positieve testen hebt gehad zou het zomaar kunnen dat je nu pas je eisprong hebt gehad.

Deel Deze Pagina