Innestelling of aankomende ongi?!?! Word gek van onzekerheid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door chantal84, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hey Dames!

waarschijnlijk kan niemand me uit mijn onzekerheid halen behalve een test, maar daar is het waarschijnlijk nog iets te vroeg voor...

Vandaag zit ik op dag 29. (9 dagen na ei). Sinds vrijdagavond heb ik last rozige afscheiding bij het afvegen. Het is niet veel, kan het niet eens een menstruatie noemen. Er zit ook nog geen helderrood bloed bij.

Vandaag toch even stiekum een ovu testje gebruikt om te kijken, maar helaas niet positief..

Kan het zijn dat ik toch zwanger ben? Heb dit nog nooit eerder gehad. Altijd pats-boem ongesteld, zeg maar...

Mijn symptomen:
    - kleine steekjes in mijn liezen
    - rozige afscheiding, met af en toe een klein beetje bruin erin.

Zijn er nog meer meiden die dit ook hebben gehad, en zo ja, was je wel of niet zwanger?

2. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Ik heb het ook, maar weet nog niet wat het resultaat is. Is het bij jou inmiddels gestopt?
    Bij mij is het echt heel licht verlies, bruin/roze vanaf dag 8 na mijn vermoedelijke eisprong.

Ben benieuwd. Laat je nog even weten hoe het is afgelopen?

Liefs Jojoba

3. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    Hier precies hetzelfde.
    Had gister een veeg roze en vandaag weer 1 veeg.
    Het is niet de hele dag door, maar gewoon 1 keer per dag een veeg.
    Weet niet precies waar in mijn cyclus ik zit, maar als ik het goed heb gevoelt heb ik 21 februari mijn eisprong gehad.

4. nathalie75

20 jan 2008
    5
    0
    0
    ik had het vandaag ook (dag 28 ) wat bruin/roze afscheiding. Ik dacht dat mijn menstruatie er aan kwam, maar het zet niet door. Over 2 dagen zou ik ongesteld moeten worden. Heb er een test tegenaan gegooid, maar die was negatief. Ik ben benieuwd of het doorzet, dit heb ik in ieder geval nog nooit gehad.

5. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Helaas dames, ben ongi geworden.... (sorry voor mijn taalgebruik) zo lek als een zeef :p

Nieuwe ronde nieuwe kansen...

Duim voor jullie allemaal!

X Chan

6. BabbyMamma

23 feb 2009
    35
    0
    0
    Jammer Chan! Komt wel goed, liefs..

Deel Deze Pagina