Hoi leedies, Ik ben voor het laatst 4 Februarie ongesteld geweest, ik had mijn innesteldag op 24 feburarie op die dag verloor ik twee dagen bloed! Ik moest 3 maart ongesteld worden ben dus al 2 dagen over tijd! Symptonen die zijn er maar dat even ter zake! Ik vroeg me af of die niet erg is om bloed te verliesen op je innesteldag het was bij niet weinig maar ook niet evenveel als op mn menstruatie. Heeft er hier iemand ervaring mee?
Klopt je heb dan een innestelingbloeding alleen ik vraag me af of het per persoon anders is? Kwa bloeden of dat het per defintie weinig moet zijn..
De reden dat ik me zorgen maak is omdat het niet weinig is geweest, lees namelijk wel vaker topics over innestelbloedingen en veel mensen hebben het over een rose veeg, of een theelepel bloed. Bij was was het wel wat meer, maar niet zoveel als me eigen menstruatie normaal gesproken.. Ik ben van plan om zaterdag een testje te halen en zondagochtend te testen.
Een drupje dat bedoel ik bij mij was het heel wat meer als een drupje! Yeps, sommige worden gewoon ongesteld en zijn harstikke zwanger! We zien het idd wel.
hallo ik had ook mijn innesteling gehad op de dag dat ik die hoorde te krijgen maar ik had heel weinig bruinbloed alleen als ik ging afvegen had ik het. maar heb wel 3 dagen krampen in mijn buik gehad. dat was volgens mijn dokter de innesteling groet