hallo meiden, berichtte ik donderdag nog dat ik 5 weken zwanger was, vandaag naar het zkh geweest en een echo gehad maar daar was, naar verwachting, nog niets op te zien. De gyno zei dat het 2 kanten uit kan gaan maar vond wel dat er veel bruin bloed aan de echostick zat van de inwendige echo. Ik heb heen krampen, wel last van mijn onderrug en een zwaar gevoel in mijn bovenbenen. Zijn er meer meiden bij wie dit toch positief uitpakte? want dat hoor ik graag hoe naief het op dit moment ook is. gr natascha
Geen krampen is een goed teken. Je kan ook juist gaan bloeden na een inwendige echo. Hetzelfde als je sex hebt gehad. En bruin bloed is oud dus ook een goed teken. Sterkte, het wachten is erg vervelend.
Je kan ook je ochtend temperatuur opmeten, als die 37 of hoger is is dat ook een goed teken. (Natuurlijk niet bij 38 of hoger want dan ben je ziek)
ja goed mischien is het van de innesteling, van de echo kan het dan niet gelijk bruin zijn... Zolang jij geen krampen hebt is het goed meid..ik heb ook bruinverlies gehad en je gaat er behoorlijk van stressen maar vertouw op je lichaam!!
als je nooit je temp hebt bijgehouden zou ik dat nu niet gaan doen, straks wordt ze ongerust voor niks...
hey dames, bedankt voor de reactie's, zit inderdaad behoorlijk in de stress en het janken staat me nader dan het lachen. Even voor de duidelijkheid, ik heb geen inlegkruisjes of maandverbandjes vol,ik denk van een maandverband ongeveer 1/3. Is erg moeilijk om zo een schatting te maken. Maar het is wel allen bruin, gelukkig geen rood. Het blijft zooooo spannend en na 2 jaar zkh-en dachten we eindelijk de jackpot te hebben. @ cindy; hoelang ene hoeveel bruinverlies had je ongeveer? Klinkt lullig maar is wel prettig om te horen, zo houden we toch een beetje hoop....
ja niet zoveel echt maar minimaal wel, wel 2x gehad en zelfs lichtroze verlies en nu nog zwanger!! Ook bi dochter heb ik bruinverlies gehad, ik heb het echt van de innesteling gehad.....jij bent ook nog maar net zwanger dus kan het ook zijn he? Maar je hebt toch geen krampen enz? Eigenlijk is de bleoding van al eerder geweest omdat het bruin is dus eigenlijk is het al gebeurd alleen komt het er nu nog uit...dus zorgen maken is eigenlijk niet meer nodig nu....
Hier een positief verhaal. Ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje vanaf 4,5 week bruin/roze/rood verlies gehad. Het bleef terug komen. Ik ben toen ik 5 weken zwanger was bij de gyn geweest. Die zag toen alleen een vrucht en dooierzak. Het kon dus nog alle kanten uit. 2 weken erna was het bruin verlies er nog steeds maar zag wel een boon met kloppend hartje. Ik had ook veel lage rugpijn en zelfs krampen bij dus zag het niet zo zonnig in. Ik heb nu een gezonde zoon van 5 maanden!!!
hi ik heb ook in het begin elke keer een beetje bruin bloed verloren het duurt 5 0f 6 dagen , ik had ook last van mijn rug en beetje van mijn buik, ik was ook bang dat het mis ging . maar gelukkig is alles goed gegaan. hoop dat het goed komt met je zwangerschap.
helaas, hier is de miskraam een feit. vanmmiddag heel veel krampen, veel bloed en stolsels verloren. we zijn even uit het veld geslagen na zo dichtbij te zijn geweest