menstruatie na spontane miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Geboortekriebel, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geboortekriebel

25 mrt 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Ruim 2 1/2 week geleden heb ik een spontane miskraam gehad. Het vruchtje heb ik kunnen opvangen. De vk kon me geruststellen dat ik alles verloren had. Echter, sinds dien bloed ik. Tussendoor naar de huisarts geweest, waar bleek dat mijn baarmoedermond gesloten was en dat er oud bloed zat. Inmiddels heb ik het gevoel dat ik zaterdag ongesteld ben geworden, wat gepaard is gegaan met veel krampen en bloedverlies.

Nav dit alles heb ik een paar vraagjes aan jullie. Hoe lang hebben jullie nog gebloed naar een spontane miskraam (dus niet na curretage) en is iemand al zo snel na de miskraam ongesteld geworden :s? Iedereen die ik spreek geeft aan dat je tussen de 4 en 6 wkn na de miskraam weer ongesteld kunt worden. Dan is 2 1/2 na dato wel heel snel toch?

Ik hoop dat dit mijn ongesteldheid is, want inmiddels ben ik al 7 weken non stop aan het bloeden. Het is nu wel genoeg geweest!

Dank alvast voor jullie reactie...

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik zou heel snel een echo laten maken, want dit klinkt als restweefsel. Misschien ben je inmiddels alles kwijt, maar dat kun je alleen vaststellen met echo. Een menstruatie komt echt niet al na 2,5 week, en 7 weken bloeden is gewoon niet normaal na een miskraam. Heb je ook koorts?

Ik heb na een spontane miskraam ook wekenlang gebloed. Er zat nog een grote rest, die op echo niet eens heel erg goed te zien was...

Suus

3. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Dag meid,

Dat lijkt me inderdaad ook niet helemaal goed.
    Ik heb ook een vroege miskraam gehad en heb ruim een week gebloed, de 11e is het begonnen.
    Nu sinds die tijd heb ik wel veel wit/doorzichtig verlies, weet niet wat dat moet betekenen. Heb t anders niet zoveel..

Succes in ieder geval! En laat inderdaad even een echo maken!

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ik zou ook contact opnemen met je VK of gyn.
    Bij mij dachten ze de 1e keer ook dat ik een spontane miskraam had gehad. Echter omdat ik bleef bloeden (en de inwendige echo gevoelig was) voor de zekerheid doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar bleek uiteindelijk dat het ging om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Niet om je bang te maken maar wel dus om aan te geven dat je het echt even, zoals de meiden hier boven ook al zeggen, verder moet laten onderzoeken. Het kan niets zijn....maar neem het zekere voor het onzekere!

Liefs, Kweenie

5. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    ik zou idd ook contact opnemen met je vk want als je al 7 weken vloeit...
    heb hetzelfde gehad alleen vloeide ik zolang omdat er bij mij verschillende cystes in mijn eierstokken zaten.

heel veel succes

6. Geboortekriebel

25 mrt 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vanmorgen de huisarts gebeld, daar kan ik vanmorgen terecht. Hij kan me dan doorverwijzen naar de gyneacoloog. Hoop dat ik vanmiddag al terecht kan...

Dank voor jullie reacties!

7. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Hoi,

Hoe gaat het nu?

Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn menstruatie, heb 11 april een vroege miskraam gehad.. T kan natuurlijk nog even duren. Heb onwijs zere borsten, toch maar een testje gewaagd maar negatief.
    Laat t maar komen, des te eerder kunnen we weer aan de klus:D

Deel Deze Pagina