zwanger of niet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by weethetniet, Jul 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. weethetniet

Jul 6, 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb waarschijnlijk 4 juli mijn ei gehad dus zou ik zondag ongeveer ongesteld moeten worden.
    Ik heb alleen na mijn ei steeds krampjes gehad en geen eetlust meer.
    Nu een paar dagen voor nod ineens een paar puisten in mijn gezicht wat ik normaal nooit heb!!!
    Wat ik dan wel raar vind is dat ik echt ongi krampen heb en niet een klein beetje, de krampen zitten wel wat lager dan normaal en gisteren had ik pijn aan mijn linkerlies wat ik overigens al een paar dagen heb. Vind het maar erg raar. Ja ik zal moeten afwachten. Mijn gevoel zegt zwanger vanwege de pijn in mijn lies en de puistjes. Alleen die krampen die zitten me niet lekker en daardoor sterk het idee dat ik toch ongesteld ga worden. Mijn broek op mijn buik voelt niet prettig, heel raar dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen niet. Pfff dat wachten!! Ik had afgelopen woensdag wel een test gedaan maar die was negatief. Nog iemand die hiermee ervaring heeft?

2. tricia82

tricia82 Niet meer actief

ik had in ronde 1 en 2 ook opeens puisten wat ik normaal niet had en die liespijn komt me ook bekend voor.
    je kunt al met kv2voor5 testen.
    zelf had ik positieve testen (na nod getest) maar helaas is het mis gegaan.

ben benieuwd.

3. Chai

Chai Niet meer actief

Hoi,

wat spannend.
    Ik zit in dezelfde situatie en heb ook ongi buikpijn en pijn in mijn linker lies, heel apart.
    Ik mag ook vanaf zondag testen.

Ik zou zeggen wacht lekker tot je nod om telleurstellingen en onzekerheden te voorkomen, doe ik ook. :D

Iedere zwangerschap is anders, dus wie weet.

Dat van die broek herken ik trouwens wel van mijn vorige zwangerschap (Mk), het was nogal pijnlijk waardoor ik ze altijd open liet. Maar de broeken die ik nu draag nu zijn veel lager dus daar merk ik niks van deze keer als ik zwanger zou zijn.

4. weethetniet

Jul 6, 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor jullie snelle reactie.

Spannend dat we allebei zondag mogen testen, tenminste als het niet doorzet. Ik moet zeggen de ongi krampen zijn nu weer verdwenen. Steken in mijn linkerlies hmmm kan ik me van mijn vorige zwangerschappen niet herkennen. Wel ben ik misselijk als ik gegeten heb. Aders op mijn borsten zijn goed te zien (op de linker). We zullen allebei moeten afwachten.

5. Chai

Chai Niet meer actief

Idd het is een beetje een kwestie van afwachten.
    Bij mij komen en gaan de ongi krampen ook zoals alles waarvan ik nu de laaste week last heb eigenlijk.
    Ik probeer ook erg veel met mijn vorige zwangerschap te vergelijken maar denk dat het deze keer toch anders gaat voelen sowieso.

Ik hoop voor je dat het raak mag wezen! :D

6. weethetniet

Jul 6, 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt, elke zwangerschap voelt anders. Bij mijn eerste had ik het niet eens door dat ik zwanger zou kunnen zijn, had alleen pijnlijke borsten en dat was zo erg dat ik de eerste weken bijna niet zonder pijn naar buiten kon. Als ik buiten was en het was koud en winderig auwww. Bij mijn tweede was ik voor nod een paar dagen heel erg misselijk en ook het gevoel van ongesteld worden. Nu weet ik het echt niet. Voor mij is het eigenlijk niet het moment om zwanger te worden maar ja, daar is nu niks meer aan te doen. Wat ik net wel opmerkte is dat er witte vlokjes in mijn urine zit!! En weer dat zeurderige gevoel dat ik ongesteld moet worden maar dan straalt het uit naar mijn liezen.
    En bij allebei mijn kids was ik in ronde 1 zwanger.
    Nu welliswaar met een andere man in mijn leven, maar ja ik heb het idee dat ik erg vruchtbaar ben. Bij de eerste ben ik door de pil heen zwanger geraakt, de tweede was wel gepland en meteen zwanger.

Ik hoop dat jij snel zwanger mag zijn en dat je heel snel positief gaat testen. Wacht je tot zondag met testen?

7. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Dat heb ik ook, kan dat een zwangerschapsteken zijn dan? :(

8. Romana

Romana Actief lid

Jun 1, 2010
    443
    0
    0
    Ik had vanaf mn ei ook elke dag steekjes in mn schaamstreek. soms buikpijn, soort van krampjes....
    was echt dagelijks, alsof er heel wat gebeurde binnen....
    en zie mijn banner ;)

9. weethetniet

Jul 6, 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk, gefeliciteerd!!

Had jij ook ongi krampen? Ik lag vanmorgen echt krom van de pijn en inmiddels is dat gevoel weg. Nu heb ik eindelijk na een paar dagen heel erg honger!!!

Share This Page