Symptomen? Of bedriegt m'n lichaam me...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jij82, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Even kort schetsen :
    We proberen zwanger te worden (nu ronde 3) van ons eerste wondertje, op 04/04 1e dag menstruatie gehad, en vanaf dan:
    22/4: negatieve ovulatietest
    23/4 positieve ovulatietest (seks gehad op 21,23,24 en 25/4)

Ondertussen wel wat symptomen...
    Iemand ervaring hiermee? Al dan niet zwanger of toch mijn lichaam die me voor de gek houdt?!

Het gaat over:
    -Buikkrampjes (al de hele week, vnl 's avonds)
    -Duizeligheid (vorige vrijdag - 26/4)
    -Bruinige afscheiding (gisteren en eergisteren)
    -Gevoelige tepels

Geen idee ook wanneer ik kan testen, met mijn onregelmatige cyclus is dat niet echt voorspelbaar...

Ik had ook wel gelezen dat de bijwerkingen van Utrogestan (heb ik oraal genomen van D17-D26) dezelfde zijn als mijn 'symptomen' ...

Alvast bedankt voor de tips!! :)

Groetjes

2. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Bij mij betekent dat bruinverlies een menstruatie in het vooruitzicht maar goed er zijn uitzonderingen bekend.

Testen of afwachten... Moeilijk hè?! Succes en hopen op positieve test.

3. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heel moeilijk...
    Zeker als je weet dat ik al uit mezelf een hééééél ongeduldig type ben...
    Maar goed, ik probeer te wachten tot volgende woensdag ?! :D;)

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Wachten is stom! Ik voel ook al bijna twee dagen steekjes onderin de buik en nu verbeeld ik me ook dat ik mijn borsten voel (normaal nooit) :D. Hele dag hongergevoel. Grr...

5. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gisterenavond alweer bruine afscheiding (sorry;)) ...

Begin echt te denken dat dat eerder een heel slecht teken is... :(

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Heb je doorgetest na je positieve ovutest?
    zodat je weet wanneer je LH piek is geweest

Bruin bloedverlies is eerder je innestelling
    die is 5 tot 10 dgn na je eisprong

Maar had week voor NOD dus vrij snel al wat klachtjes en zie me banner

Dus ja het kan!!! 14 dgn na je eisprong is je nod (gemiddeld)

7. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Ik vraag me af waarom je de utro maar zo kort hebt gebruikt en waarom jij het slikt. Dat geeft namelijk een enorme belasting op je lever en slikken wordt daarom afgeraden. Utro wordt vaginaal ingebracht en voor langere tijd gebruikt om de luteale fase te verlangen, als jij een eisprong hebt gehad op dag 14 lijkt me keurig een cyclus van 28 dagen aangezien je meestal 14 dagen na ovulatie je NOD hebt. Als je Lf te kort is zou je nu nog aan de utro moeten..

Ben je niet gewoon nog aan het ontpillen?

8. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hey,

Ik moet aan de Utro om een eventuele innestelling te bevorderen.
    Geen idee waarom het 'zo kort' moet, ik doe ook maar braaf wat de gynaecoloog me heeft gezegd ;)

En niet doorgetest...
    Gewoon de avond van de positieve ovutest en de 2 dagen daarop seks gehad.

9. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik heb nu ook al 3 dagen bruine afscheiding, maar geen druppel bloed te bekennen...ik heb een gemiddelde cyclus genomen voor een berekening, zou vandaag (dag 56) mn NOD hebben. Bruinverlies heb ik vaak NA mn menstruatie, dus hoop op een innesteling!

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Zou ik mogen vragen waarom je in ronde 3 (al) bij de gyn loopt en utro krijgt voorgeschreven?? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid hoor.

11. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    op gebied van voorraad en klussen zit je goed:D

12. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Geen probleem hoor :)
    We hebben al eens 7 maanden geprobeerd zonder resultaat maar dan gestopt omwille van het feit dat ik van job veranderde en eerst weer een proefperiode had... Dus naar werkzekerheid toe is ons zwangerwordenplan een beetje uitgesteld.

13. VayaM

VayaM Actief lid

29 apr 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, even en vraagje. Hoelang na den innesteling duurt het dat je dingen gaat voelen? Wij willen graag zwanger worden. Heb nu wel ongv zo'n 5 dagen drukkend gevoel bij m'n onderbuik en last van m'n onderrug maar m'n borsten en tepels zijn niet gevoelig. M'n NOD zou as woe de 9e mei moeten zijn. Hoop het zoooooo. Hebben jullie misschien ook tips wat bevorderlijk is om snel zwanger te worden. We klussen iig wel al om de dag had gehoord dat het goed is voor oa de kwaliteit. Verder weet ik ongv wanneer ik ovuleer heb en aje daarvoor en die klopt ook want voel m'n eiersprong ook. Wie heeft tips?

14. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zal bij iedereen verschillen...
    Nog nooit zwanger geweest dus kan je niet echt helpen...

15. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hoi VayaM. Ik weet dat je na de innesteling, en daarvoor volgens mij ook al iets, meteen hcg aanmaakt. Veel vrouwen voelen de innesteling zelf ook.

Ik zal kort mijn verhaal vertellen. Wij zijn nu 8 maanden bezig. Ik heb twee weken geleden een positieve ovutest gehad. Veel geoefend. Vanaf afgelopen dinsdag, 10 dagen later dus ongeveer, kreeg ik erge ongi krampen. Woensdag ook nog gehad. Maar er kwam niks. Nu voel ik sinds gisteren andere dingen: gekke krampjes en zeurend gevoel in baarmoeder, linkerlies en bovenbeen. Ik ga zondag testen, en heb echt het gevoel dat het raak is. Ik heb ook gevoelige borsten (heb ik nooit!), veel honger, koffie smaakt niet meer, snel buiten adem. We zullen zien, erg spannend.

Maar ik weet ook dat je lichaam je enorm voor de gek kan houden. Zeker als je nog aan het ontpillen bent. Het enige wat je kunt doen is proberen jezelf niet te gek te maken, en afwachten tot je NOD. ik ben na zes maanden begonnen met ovutesten en dat gaf wel wat rust. Ik wens je veel succes, en hoop dat je snel zwanger bent!

16. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ga dan bijna stoppen met werken en dit weekend zal het ook op een lager pitje zijn.
    Maandag al helemaal want dan heb ik opleiding, en dan dinsdag of woensdag testen! :D
    Fijn weekend iedereen!

17. VayaM

VayaM Actief lid

29 apr 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi Bolleke dank je wel voor je verhaal. Ik ben al sinds oktober gestopt met de Plinius ben al van het ontpitten af. Had toen der tijd duidelijke ontpillings verschijnselen.

Dat zeurderige gevoel in m'n onderbuik kleine krampjes/trekjes naar m'n lies heb ik ook. Nou ik wacht het maar af. Jij iig veel succes hoop voor je dat het raak is.

Deel Deze Pagina