Hey meiden, Pff wat voel ik mij nu onzeker! In oktober was bij mijn eerste zwangerschap een MA vastgesteld, het kindje was tegen de 9w overleden met 8w hadden we nog een mooie echo gehad. Afgelopen 3 maart had ik een positieve ovulatietest, en 15 maart had ik een tuurstreepje op de zwangerschapstest de dag daarop was de test al een stuk duidelijker. Deze testjes liepen allemaal mooi op de 24e had ik een mooie knaller en vond ik het wel genoeg geweest met testen. Vanmorgen had ik wat roze/rode afscheiding en raakte meteen in paniek, kon gelukkig binnen een uur bij de verloskundige terecht voor een echo. Zowel uitwendig als inwendig was er geen zwangerschap te zien, ook kon ze zo snel niks zien op andere plekken. Haar conclusie was dat ik misschien nog niet zo ver was, maar dat kan toch helemaal niet gezien mijn testjes? Woensdag krijg ik pas weer een echo pff..
Ik begrijp alleen niet hoe je aan 6 weken komt? Als je pas een week geleden positief hebt getest ben je toch hooguit 4 weken? In dat geval is het helemaal niet raar dat je nog niks ziet op de echo omdat het gewoon te vroeg is. Ik heb veel vroege echo's gehad vanwege bloedingen maar pas vanaf 5,5 week begon je 'iets' en dan ook echt een stipje te zien. Maar volgens mij reken je niet goed?
Hopelijk reken ik inderdaad mis.. Maar had de 14e al een tuurstreepje, mocht ik nog maar 4 weken zijn dan had ik toen neem ik aan niet al positief kunnen testen? Zojuist had ik ook weer wat bloed op mijn wc papiertje.
Oh ja dat is wel vreemd al heb ik wel eens gehoord dat ze ook op ovu reageren maar lijkt me niet de bedoeling. Het bloed is natuurlijk ook geen goed teken (zeggen ze) maar goed ik heb het ook regelmatig gehad en ook veel (niet een paar druppels) en zie mijn banner. Ik hoop dat het goed komt! Het wachten is verschrikkelijk maar goed je kunt helaas niets aan de uitkomst veranderen. Veel sterkte alvast
Wacht even als je op 14 maart positief test is dat toch nog steeds 2 weken geleden? Dan ben je toch echt max 4 weken zwanger?????
Nee, ze zou omgerekend omstreeks de 17e 4 weken in verwachting moeten zijn. Dus nu ong 6 weken! Hopelijk volgende week bij echo goed nieuws!
Sorry ja klopt natuurlijk wel. Was even verward Maar goed waarom prikken ze geen bloed dan? Want bij 6 weken hoor je wel iets te zien. Ze kunnen het dan toch ook wel goed aan je HCG zien. Heeft bij mij gewoon de HA gedaan.
Ik dacht ook 6wk te zijn en toen was er alleen verdikt baarmoederslijm te zien. Een week erna een mooi pril kloppend hartje. Had geen bloedverlies. Het kan alle kanten op. Ik hoop voor je dat het goed zit. Mocht het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn dan moet je wel meteen aan de bel trekken als je nu flinke buikpijn krijgt. Hopelijk volgende week een mooie goede echo! Succes+
Ik heb er zelf niet zoveel vertrouwen meer in. M'n nek zat al paar dagen vast en nu voel ik de heletijd mijn schouder, het doet niet echt pijn maar het voelt of het allemaal vast zit. Mocht het een bbz zijn kan ik dan volledig onder narcose het lijkt mij zo naar om geopereerd te worden en dingen mee te krijgen. Morgen ochtend bellen we voor de zekerheid ook na het ziekenhuis.
Net nog eens een test gedaan. Bovenste is van vorige week donderdag die andere van net, ik heb vandaag geloof ik nog niet eens gedronken...
Die testen zeggen niks helaas. Bij mij bleek het toen een bbz te zijn. Had heel minimaal bloedverlies gehad, beetje bruin. Toen vroege echo met 5 1/2 week. Niks te zien, behalve verdikt baarmoederslijmvlies. Ze feliciteerde me en gaf aan dat het er normaal uitzag, dat ik gewoon pril zwanger was. Ruim een week later weer wat bloedverlies, beetje bruin som rood en eigenlijk alleen met afvegen. Toch maar weer voor echo. Zelfde beeld op echo, verder ook niets te ontdekken. Moest toen om de dag bloedprikken en komen voor echo. Bleek toen toch een bbz te zijn. We waren er vroeg bij en omdat mijn HCG dalende bleek te zijn hoefden ze niet te opereren.
Hey, Bah wat onzeker en vervelend allemaal. Heb je nu ook nog testen gedaan? Als deze af lopen zou het een MK kunnen zijn, als ze nog knallen kan het een zwangerschap zijn die misschien nog niet op de echo te zien is. Wat was je uiterlijke NOD? Ik heb in december een bbz gehad, moest accuut geopereerd worden, je gaat dan onder volledige narcose. Maar laten we er niet vanuit gaan dat je dat hebt. Ik kreeg enorme buikkrampen, daar begon het bij mij mee, en was 7wkn onderweg zeg maar. Heel veel succes, en probeer naar je lichaam te luisteren. Mijn idee is dat je zelf altijd aanvoelt of het goed is of niet. Toen ik bij de VK lag, en geen vruchtje zag met 7wkn, en bloedingen had tussendoor, zei ik meteen, tis zeker een BBZ. Voelde vanaf het begin niet goed, en anders dan bij de andere twee zwangerschappen. Hou je taai