1 dag na eisprong nog vruchtbaar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rensje, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    heey meiden,
    heb even een vraagje, misschien weet iemand van jullie dit??
    Halverwege de cyclus geeft mijn man groen licht, en nu hebben we dus de dag na mijn eispong (denk dat dit mijn eisprong was) geklust en daarna nog regelmatig.
    Volgens mij had ik 29 dec mijn eisprong en vrijdag 30dec hebben we geklust.
    Zou er nu dus nog een kansje inzitten??
    Vraag het me gewoon af, omdat ik normaal echt ontzettende pms klachten heb en nu moet ik de 10e ongesteld worden en voel nog steeds niet is mijn lijf. Het is allemaal zo rustig terwijl ik normaal rond deze tijd al een cupmaat groter borsten heb hahah.
    hopelijk heeft er iemand een antwoord op en anders is het gewoon afwachten!!!
    alvast bedankt voor je reactie
    groetjes rensje

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ja een dag na je eisprong ben je zeker nog vruchtbaar.
    Als het een goede eicel is leeft ie 24 uur of zelfs langer!
    Dus het kan heel goed !

3. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @theebeeb, dat zijn de goede bericht hahah dank je meis...

4. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Graag gedaan! Hoop voor je dat t raak is.

5. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Toen ik zwanger raakte hebben we (achteraf gesproken) ervoor en erna geklust...van wat ik weet is dat je ei gemiddeld zo'n 24 uur lang bevrucht kan worden...maar het verschilt per vrouw.

ik had deze week ook mn eisprong, denk vrijdag zaterdag of vandaag. heb dan altijd pijn in mn buik, soms met steekjes aan een kant, maar ik weet dan niet wanneer precies mn eisprong is...kan vandaag, kan een dag later, kan een dag ervoor...meestal heb ik de dag dat ik pijn heb mn ei omdat ik dan precies een week later ongi word...

het is afwachten want nu na het klussen (twee keer rond mn eisprong) voel ik rare steekjes en nog een opgeblazen buik wat ik (achteraf) toen ik zwanger bleek te zijn ook heb gehad. ik ben benieuwd, een tweede kindje zou heel welkom zijn!

Deel Deze Pagina