hallo meiden, wanhopig ben ik op zoek naar raad. kunnen jullie mij helpen? ik ben nu bezig met ronde 12, deze ronde is wel heel apart. het duurde maar liefst 40 dagen voordat ik ongesteld werd, normaal ongeveer 32 dagen. Na 2 negatieve testen werd ik toch ongesteld. Nu was ik gewoon 5 dagen ongesteld maar nu een week daarna verlies ik weer bloed. Eerst bruinig maar nu heel helder, inmiddels de 2e dag alweer! Ik weet niet wat dit is. Is het slim om langs de huisarts te gaan? iemand die dit herkent? groetjes Ann
na zo een tijd zou je cyclus toch al wel redelijk regelmatig moeten zijn. ik denk idd dat je huisarts hier meer over weet.en vraag eventueel een doorverwijzing voor een gynacoloog.Na een jaartje kan dat ook wel. succes!
Dag Ann, Neem het zekere voor het onzekere, gewoon naar de arts gaan. En nu je met ronde 12 bezig bent kan de arts gelijk kijken naar je cyclus. Succes
Hi meid.. bij mij was het ook zo vaag deze maand, ik heb in het totaal wel bijna 2weken bloedverlies gehad.. en vervolgens na 1.5 dag gisteren weer wat bloedverlies!! Ik weet ook niet goed wat ik er van moet vinden, maar iedereen hier zegt toch tegen me dat ik beter even langs de huisarts kan gaan... dus ik zou dat jou ook willen advizeren!!! Succes meid!!
toen mijn menstruatie uitbleef heb ik ook al telefonisch contact gehad met de ha. Hij zei (terecht) dat ik rustig af moest wachten. Al eerder had hij gezegd dat hij me doorstuurt na 13 a 14 maanden proberen. Het gekke is vanaf het stoppen met de pil, ik maar niet van de 'onderbuikgevoel' afkom dat er iets niet klopt.
Je mag al veel eerder aan de bel trekken hoor.. zeker als er rare dingen in je cyclus gebeuren.. en dat wat betreft 12maanden (1jaar dus) dat geld alleen als je een normale cyclus heb... dus gewoon weer bellen en uitleggen dat je je zorgen maakt!!!