Mijn man en ik hebben het steeds meer over kinderen. We willen graag, voor we deze wens proberen in vervulling te laten gaan, nog een keer een verre reis maken. Wat wilde jullie nog 1 keer samen (of alleen) doen, voor jullie aan de kinderwens begonnen??
Ik wilde graag trouwen en dat is afgelopen zomer gebeurd, verder eigenlijk niet zoveel. Verre reizen maken wij nooit dus dat vinden we zelf niet zo belangrijk. Het leven houdt niet op als je kinderen krijgt dus ik geloof best dat ik straks ook nog naar concerten kan, misschien niet zoveel als ik nu doen maar dat vind ik gewoon heel leuk om te doen. Verder heb ik nog een keer filet americain gegeten voordat we er echt voor gingen en ben nog een keertje los gegaan met wat wijn .
Wij wilden nog samen naar australië en dat hebben we gedaan zijn samen 6 maanden aan het reizen geweest en hebben de tijd van ons leven gehad!! Toen samen gaan wonen vorig jaar juni getrouwd en onderschrift is een heerlijk feit! Ik zou zeggen doen laat niets jullie im de weg staan en maak die reis! Liefs paula
Wij wilden trouwen en een rondreis door Thailand maken! We zijn in januari een maand naar Thailand geweest en in april getrouwd! Half mei ben ik gestopt met de pil
Wij zijn getrouwd, mijn man is voor zichzelf begonnen en ik heb ook een andere baan!! Tevens wilde ik afvallen en dat is gelukt! 30 kilo eraf, nu een gezond gewicht nu zijn we er dus 'klaar voor'
Ik wilde heel graag mijn titel halen, dat duurt nog 2 jaar.. Maar wat ben ik blij dat we al begonnen zijn! Anders was ik nog een stukje ouder geweest en had ik meer tijdsdruk gevoeld. Wel hebben we allebei de stap qua carrière gemaakt die we graag wilden maken.