ik maak me zorgen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wwndyy, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Heey dames.

Ik ben bijna 7 wkn zwanger!
    Nu heb ik soms zo'n last van me buik echt heftige steken.
    Ik maak me hier best druk over! Weet niet of er meerdere dames zijn die dit hebben en of het normaal is dat je soms zo'n buikpijn heb!
    Please let me know!

groetjes!

2. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Ik heb er ook last van en het hoort er gewoon bij.
    Je bm is volop aan het groeien en dat merk je.
    Gewoon proberen op te letten met onverwachtse bewegingen en opstaan en zo.
    Dus je kunt weer rustig ademhalen meid ;)

3. olifantje76

30 aug 2008
    71
    0
    0
    hallo,

inderdaad niets om je zorgen over te maken; heeft met de groei van je baarmoeder te maken.
    Ik heb ook sinds 2 weken flinke krampen en steken en dacht ook 'dit kan nooit goed zijn'. Vooral 's nachts heb ik er last van en met opstaan en onverwachte bewegingen.
    Heb vandaag een echo gehad en alles is in orde. Dus geen zorgen maken, die krampjes en steken horen erbij!

4. sinada

sinada Niet meer actief

Het is inderdaad heel eng allemaal die pijntjes krampjes en steekjes
    Schiet net een aardige steek door me heen aan de rechterkant van mijn lies iets naar boven. Best eng maar ja hoort erbij

5. inge27

inge27 Lid

26 mrt 2008
    33
    0
    0
    Ik zat met dezelfde vraag. Ook krampen in buik, rot steken en zeurende onderrug. Kan niet wachten tot eind oktober dan heb ik de eerste echo. Pas dan ga ik echt genieten.

Gr Inge

6. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Ik denk zolang wij nog geen echo en dus bewijs hebben gezien zijn we in ieder geval onzeker ,heb hier ook last van ik mag gelukkig al met 7 weken voor een echo.
    Wanneer begon bij julie misselijkheid enzo?

7. avana1986

avana1986 Lid

10 sep 2007
    86
    0
    0
    Ik heb ook erg last gehad van mijn buik, gelukkig valt het de laatste dagen wel weer mee. Ik was vanaf week 5 misselijk. Nu nog steeds.
    Maar gelukkig hoef ik niet de hele dag door overtegeven.

8. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Heeey dames!

13 okt ga ik voor me eerste echo.
    Me misselijkheid begon in week 6 ong. Heb pas 1 keer goed gekotst. Verder heb ik echt heeel erg last van me harde ontlasting. Verschikkelijk.
    En het eten tjah het moet maar. Me maag gaat tekeer maar als ik al eten zie dan wordt ik misselijk. Kan ook geen knoflooksaus meer hebben en chocolademelk is ook den boze. Maar ja hoort er allemaal bij en we zien wel hoe het verder verloopt. Vind het wel fijn om te lezen dat er nog genoeg meiden/dames zijn die precies weten wat je bedoeld. Als je het tegen je mannetje zegt die zit je aan te kijken of je gek bent hahaha. Lang leve t forum!

9. nathalie1977

22 sep 2008
    13
    0
    0
    Ik had precies hetzelfde hoor, maar mijn huisarts en vroedvrouw zei dat het best vaak voorkomt. Ik heb het nu nog steeds maar wel minder als in het begin. Ik hoop dat je hier wat aan hebt ;)
    Nath

Deel Deze Pagina