Nou ja zeg

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mara28, 3 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mara28

Mara28 Lid

19 jun 2009
    49
    0
    0
    Woerden
    Vandaag ben ik 10 dagen overtijd en heb gisteren weer negatief getest:(

Inmiddels wel een heel klein beetje (niet eens genoeg voor een inlegkruisje) bruine/roze afscheiding gehad. Maar that's it

Wat nu zo raar is, is dat ik sinds twee dagen ineens (vooral op mijn linker) tepels ineens witte puntjes heb die ik kan wegvegen. Het ziet eruit alsof ik wasmiddelpoeder erop heb gestrooid:D BIZAR, nog nooit gehad

Heb al met de HA gebelt en ik mocht een bloedtest doen (kan vanaf 7-12 dagen na copnceptie schijnt) maar hij raden aan om te wachten tot maandag.
    Bizar is ook dat ik er heeeel relax onder ben8) Schiet alleen af en toe uit mijn slof tegen mijn man :) en sta 2 minuten later te zingen in de keuken:p

Nou ja een heel verhaal maar ik moest het even kwijt. Die stomme hormonen

2. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Hoi Mara,

Spannedn hoor!

Ik duim voor je!

ben zelf ook over tijd, met 4 dagen een test gedaan, negatief met na afleestijd een lichtroze streep. gister weer kv test, niks, spierwit.

MAg zo naar de HA voor een bloedtest.

Wat goed dat je zo rustig bent:)
    Hou je ons op de hoogte?

x

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    spannend hoor meissie:Dik hoop dta ej zwanger bent!!!
    knuffel

4. Mara28

Mara28 Lid

19 jun 2009
    49
    0
    0
    Woerden
    Helena115: Spannend meid, ik zal hard voor je duimen!!!

Snippie: bedankt, ik hoop het ook!!!

Las net het "schokkende" berichtje dat volgens de pendel van BB10 ik in november zwanger raak van een 2-ling:$ Dat zou echt helemaal GEWELDIG zijn

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah dat zou geweldig zijn maar hou je er als jeblieft niet teveel aan vast eh meissie.
    bij mij zijn verschillende pendels niet uit gekomen.
    is altijd leuk als het wel uit komt.maar focus je er niet teveel op:D!
    liefs

6. Mara28

Mara28 Lid

19 jun 2009
    49
    0
    0
    Woerden
    Nee dat doe ik ook niet. De kans dat het ook echt zo gaat is natuurlijk heel klein.

Maar het is wel grappig, ik had er nog nooit van gehoort " pendelen". We zullen zien, want zo als het nu gaat ben ik heel misschien al wel zwanger;)

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah idd:D ga je nu wachten tot maandag met testen

8. Mara28

Mara28 Lid

19 jun 2009
    49
    0
    0
    Woerden
    Gisteren nog een test gedaan en die neg. Dus ik ga niet meer testen. Als ik maandag nog niet ongi ben dan laat ik een bloedtest doen. Misschien ben ik een van die zeldzame die niet pos. "kan" testen...?

Het kan ook heel goed zijn dat de test of mijn cyclus beinvloed wordt door het medische circuit waar ik op dit moment in zit...
    Ik zit sinds ruim een jaar in de ziektewet omdat ik reuma heb en ze niet precies weten hoe en wat.
    Een dag voor de (vermoedelijke)innesteling heb ik nog een botscan gehad en ik ben ook bezig met een homeopatische kuur i.v.m. lyme (ff heel kort samengevat)
    Dus dit zal wellicht ook invloed hebben

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ohhh oke!afwachten dus!
    mijn duimen draaien meis.

liefs

10. Mara28

Mara28 Lid

19 jun 2009
    49
    0
    0
    Woerden
    Vandaag toch maar de HA gebelt en ik kan vanmiddag nog een bloedtest doen. Waarschijnlijk heb ik dan dinsdag of woensdag de uitslag.

Vind dat ik nu wel lang genoeg heb gewacht, dan heb ik straks in ieder geval zekerheid.

11. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Duinm voor je mara, heb maandag mijn uitslag1!

12. Mara28

Mara28 Lid

19 jun 2009
    49
    0
    0
    Woerden
    Ik dinsdag of woensdag, spannend he!!! Laat je me weten wat jou uitslag is? Zal ook goed mijn duimen voor jou draaien:D

13. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    duimduimduimduimduimduimduimduimduim!!!!!

14. Mara28

Mara28 Lid

19 jun 2009
    49
    0
    0
    Woerden
    Nog ff een vraagje: ik vloei sinds dinsdag heeeeeel minimaal lichtbruin (af en aan, niet continue).
    Gisterenavond na het klussen zat er een druppel rood bij maar dat is meteen weer gestopt.

Verder niks, geen klachten geen symptomen van ongi. Dit is dan toch geen ongi, wel???

15. glimworm

glimworm Niet meer actief

misschien wel, het kan zijn dat je menstruatie err dan al zit aan te komen, maar niet in een keer doorzet, maar ik zou het even afwachten

16. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Succes vandaag!
    xxx

Deel Deze Pagina