Wanneer ongesteld na een kuur Duphaston?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Marliee, Sep 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marliee

Marliee Lid

Sep 26, 2011
    40
    0
    0
    Ik heb een kuur van 12 dagen gehad omdat er nog een eitje van vorige maand in mijn eierstokken zat. Die moest eerst opgeruimd worden en daarna mag ik starten met mijn derde ronde Clomid 50 mg.

Maar wanneer werden jullie ongesteld na een kuur van 12 dagen? Ik zit morgen een week na de laatste pil en heb supergevoelige tepels.. Ook had ik een paar dagen last van veel slijm.. Meer dan bij een ovulatie en mijn tepels zijn ook gevoeliger dan normaal, kan dit ook door de Duphaston komen?

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi Marlie,

Ik had een kuur van 10 dagen en ben 4 dagen na de laatste tablet ongesteld geworden. Het is heel verschillend hoe iemand erop reageerd. De 1 wordt tijdens de kuur ongesteld of vlak erna, en de ander moet een week of misschien zelfs 2 weken wachten op de ongesteldheid. Ik hoop voor je dat je snel ongesteld wordt. Je zit nu al een week na de laatste tablet, dus ik denk dat hij wel snel zal komen. En anders ff bellen als je donderdag of vrijdag nog niet ongi bent? Weet niet wat ze tegen jou hebben gezegd. Tegen mij zeiden ze dat het een tijdje kon duren...
    En die bijwerkingen van slijm enzo... weet niet of dat daardoor kan komen. heb het zelf niet gehad.

Ik wens je heel veel succes met de 3e ronde Clomid en hopelijk krijgen jullie snel een positieve test!

3. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Verplaatst naar vruchtbaarheidsbehandelingen.

4. Marliee

Marliee Lid

Sep 26, 2011
    40
    0
    0
    Ze zei dat ik uiterlijk 7 dagen na de laatste tablet ongesteld zou moeten worden.. Dat is dus morgen.. Maar ik voel echt nog niks van een ongesteldheid aankomen ofzo..

Ik heb af en toe menstruatiepijn, maar het zakt steeds weer weg.. Snap er niks van..

Je kunt tijdens een kuur toch niet zwanger raken? Ik ben er op dag 4 van mijn cyclus mee begonnen..

5. Ior

Ior Niet meer actief

Hey,
    Ik heb het 14 dagen moeten slikken en werd 4 dagen later ongi. Je kunt ook gewoon zwanger raken tijdens een kuur. Anders moet je ff bellen. Heel veel succes

6. Ik heb het 12 dagen geslikt. Nam mijn laatste pil op 30 juni en op 5 juli werd ik ongesteld. Zaten dus 5 dagen tussen :)

7. Marliee

Marliee Lid

Sep 26, 2011
    40
    0
    0
    Hmm nou ik ben nog niet ongesteld, zit nu 7 dagen na de laatste pil maar voel al wel steeds dat mijn regels eraan komen.. Even afwachten en anders bel ik morgen wel even!

Bedankt voor jullie antwoorden!

Share This Page