menstruatiekrampen week na eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dina, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dina

Dina Lid

Aug 20, 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey iedereen,

Vorige week donderdag heb ik mijn eisprong gehad. Sinds vandaag, één week later, heb ik echt steekjes in mijn buik. Af en toe worden de steekjes iets heviger. Ook heb ik een licht misselijk gevoel. Misschien komt het door de utrogestan die ik moet nemen? Zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt en die toch zwanger bleken? Ik heb er niet zo'n goed gevoel bij omdat ik echt het gevoel heb dat mijn menstruatie gaat doorkomen! Bedankt voor jullie ervaringen.
    Groetjes
    Dina

2. Troel

Troel Niet meer actief

Hoi Dina, misschien een innesteling? Waar is de utrogestan voor? ... :)

3. Dina

Dina Lid

Aug 20, 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Troel,

Utrogestan moet ik nemen om mijn luteale fase, de fase van mijn eisprong tot de menstruatie, te verlengen. Bij mijn vorige cyclussen was die fase maar 8 dagen, wat te kort is volgens mijn gynaecoloog! Ik hoop inderdaad dat het een innesteling was! Kan je daar zo'n last van hebben? Ik dacht dat je er meestal niks van voelde. Groetjes!! Bedankt voor je reactie!

4. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoi Dina, een innesteling kun je wel degelijk voelen. Ik heb vanaf 10 DPO tot 14 DPO zelfs een soort van menstruatie gehad. 10 DPO echt mega krampen, dacht zwaar ongesteld te worden, en ik had ook gewoon bloedverlies. Vooral oud bloed, maar ook wat rood. 14 DPO toch een positieve test in handen. Ik duim voor je dat het bij jou dus ook daardoor komt!

5. Troel

Troel Niet meer actief

Ik heb gisternacht erg buikpijn gehad en er zijn veel mensen die zeggen dat het een innesteling kan zijn geweest.... Dus dat kan! wist ik ook niet hoor!

6. Troel

Troel Niet meer actief

oww wat is dit herkenbaar!! wat jij beschrijft heb ik nu..... Geen bloedverlies maar wel overtijd... Denk telkens nu komt het! Maar dat gevoel heb ik al 4/5 dagen...

7. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

Jul 10, 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit nog nooit eerder gehad maar heb nu al 2 weken licht bruinverlies en buikpijn. Volgens mij kan dit echter geen kwaad.

Share This Page