Is het mogelijk om een innestelling te hebben zonder temp. Dip? Ik heb vandaag (waarschijnlijk 4 dpo) licht roze bloedverlies en had gisteravond last van steekjes u in m'n buik. Vanochtend was m'n temperatuur weer hoger dan de dagen ervoor. Als dit een innestelling is (geweest) moet ik dan morgen een daling hebben of kan het ook zonde daling?
Dat kan mAar omdat je temp vandaag omhoog is zou het ook nog Een eisprong kunnen zijn, dat weet je pas als de temp stijging van vandaag een paar dagen aanhoudt. Gebruik je het programma fertilityfriend? Dat is heel handig en zoekt je eisprong.
Het kan ook heel goed een ovulatiebloeding zijn. Een innesteling vindt doorgaans gemiddeld plaats 5 tot 10 dagen na de eisprong.
Ik heb mijn ovulatie 4 dagen of 7 dagen geden gehad. Heb 2x een dip gehad met daarna stijging. De stijging van vandaag is al dag 4 van stijging achter elkaar. Dus ik ga er niet van uit dat het m'n eisprong is. Verder ben ik normaal vrij regelmatig en heb ik rond dag 15 m'n eisprong en zit ik nu al op cd 20
Kwam laatst op een site terecht met allemaal grafieken. Daaruit bleek dat een innesteling niet altijd een dip hoeft te zijn, maar ook een piekje kan geven.
Meestal is de duidelijkste tempdip voor je eisprong. Met innesteling hoeft het helemaal niet zo te zijn dat er een dip is. Dat sowiezo en ik ben het levende voorbeeld; een temperatuurcurve die nergens op sloeg, hoog/laag, geen peil op te trekken, geen dippen etc (nou een 0,1 dip voor eisprong) en geen verschil met menstruatietemp en toch zwanger
Heb je een link naar je kaartje? Je hoeft zeker geen dip te hebben bij een innesteling, de meesten hebben het niet zelfs.