misselijk op 6 DPO

Discussion in 'Zwanger worden' started by mendie, Nov 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    hi meiden,

ik word me een uurtje geleden toch ineens misselijk en t is nog steeds niet weg.

zijn er nog meer meiden die hier wel eens last van hebben tijdens de cyclus? het is me opgevallen dat ik dat vorige maand ook had, maar daarvoor heb ik dat nog nooit gehad.
    kent iemand dit? en wat zou t kunnen betekenen misschien?

2. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik heb het deze maand ook heel plots vooral onder het eten of daarna of weer na het sporten..

dit is de tweede maand dat ik dit heb en die andere keer was ik even zwanger dus hoop hoop

duim voor je

3. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    o nou zeker spannend. ik ben benieuwd :D

hoop natuurlijk dat t zo is, maar ik heb een luteale fase van 9 dagen ( ik dacht 10 maar ik rekende verkeerd :( ) dus ik hoop dat t dan wel echt genoeg tijd heeft om helemaal goed in te nestelen als t werkelijk zo is.

4. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey

nou hoop het voor je :) op de naar zwanger nieuw jaar wij willen aan de kinder champagne ihihihi

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar iedereen is toch wel eens een keertje misselijk. Het hoeft dus niets te betekenen. Als het nu een paar dagen aanhoudt, dan wordt het hoopvol.
    Succes

6. Nina76

Nina76 Actief lid

Aug 6, 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ja, laten we dat hopen! Ik hoop dat ik ook een flesje Jip & Janneke bubbeltjeswijn mag inslaan voor eigen gebruik ;). Is eens wat anders dan ietwat tipsy het nieuwe jaar in hihi.

Ook ik heb na eisprong (dus bij DPO dagen) vlagen van misselijkheid, maar heb dat eigenlijk (bijna) elke maand. Het kan te maken hebben met de hormoonhuishouding dan, maar het kan ook iets anders betekenen. Ik weet maar al te goed hoeveel je lichaam je voor de gek kan houden. Maar laten we duimen op iets positiefs voor je!:)

Share This Page