eisprong 30 maart

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Robyntje, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robyntje

Robyntje Nieuw lid

1 apr 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel verhaal, even van vooraf beginnen. Mijn vriend en ik willen een kindje. Daarom ben ik op 25-2-2010 de laatste pil genomen en kreeg daarna zoals normaal een onttrekkingbloeding. Ik had voor mezelf uitgerekend dat ik rond 29-3 ongesteld had moeten worden (als alles normaal zou verlopen). Dit werd ik dus niet en een test was dus ook negatief. Had wel steeds een bepaalde druk op mijn onderbuik, vreemd gevoel ongeveer vanaf 15-3, en zere tepels.
    Afgelopen dinsdag kreeg ik op mijn werk opeens een paar uur vreselijke pijn rechtsonderin mijn buik, net boven de lies. Na een paar uur vertrok dat naar het middag van mijn onderbuik, daarna was het opeens weg. Ik denk dus dat ik een eisprong heb gehad op 30 maart! Mijn cyclus is dus helemaal nog niet regelmatig. Mijn tepels blijven ook gevoelig.
    Toevallig hebben mijn vriend en ik 1 dag voor mijn vermoedelijke eisprong flink geklust, dus wie weet...

Wanneer kan ik nu het beste een test doen? Ik ben er een beetje onzeker over omdat ik dus geen verwachte ongesteldheidsdag heb... Ik denk zelf om de 14e een test te doen.

Ik hoor graag van jullie!

2. fafa

fafa Niet meer actief

hey robyntje,

lastig he, als je niet weet waar je aan toe bent? Ikzelf had het geluk meteen een eerste ronde van 27 dagen te hebben, maar kan me voorstellen dat het erg vervelend is als je maar zit te wachten...

Die pijn kan vanalles betekenen: inderdaad een eisprong, maar misschien ook wel gewoon je darmen of misschien zelfs wel een innesteling, dat zou helemaal mooi zijn.

Maar ik vrees dat er weinig anders op zit dan af te wachten. Als ik je verhaal zo hoor, kan dat van dinsdag goed een eisprong zijn, in dat geval dus nog 12 dagen wachten op een ongi of een testje wagen.

Ik duim voor je!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het kan zijn inderdaad dat wat je gevoeld hebt gisteren je eisprong was. Sommige vrouwen hebben het geluk deze te voelen.

Je zou dan over 14 dagen kunnen testen ongeveer. Misschien iets eerder, misschien iets later. Dat verschilt per vrouw.

Dus succes nog even met afwachten, en hopelijk is het raak!

Deel Deze Pagina