Ja ik ben nog nooit eerder zwanger geweest dus ja ik heb niks om mee te vergelijken.. maar alsnog, het voelt anders dan anders.. ik weet niet
hoi, ik heb even mee zitten lezen, @chantallcindy, spannend hoor hoop dat het raak is voor je! ik zit ook met zoiets, dinsdag of woensdag is mijn nod.. heb sinds afgelopen dinsdagavond tot aan vanmorgen bruin verlies gehad met heel af en toe na ontlasting (sorry) helder rood alleen met afvegen. 7 dagen te vroeg dus :s normaal altijd cyclus van 30 á 31 dagen. ben wel erg misselijk sinds vanmorgen en heb al aantal dagen steekjes in liezen en borsten en rommel in de onderbuik. 2 maanden geleden een vmk gehad dus vind het spannend. heb namelijk wat rond gegoogeld en misschien dat het een innestelings bloeding geweest is of denken jullie gewoon een keer hele korte cyclus?? xx
Hey Charlin88, het kan goed dat het een innesteling was, heb je al getest? Of wacht je liever even tot dinsdag en dan kijken wat er gebeurd.. ja ik heb geen innestelingsbloeding gehad,, maar wel een felle krampachtig gevoel, weet ook niet of ik zwanger ben hoor hahaha maar er is altijd hoop.. ik zat vanochtend nog I didn't know I was pregnant te kijken en ik dacht bij mezelf hoe raar het soms kan lopen
@Nenapreciosa oh erg he, ik kijk dat ook altijd haha! lijkt me wel eng hoor het gaat daar gelukkig ook uiteindelijk altijd goed hoewel ik denk dat het op die manier ook heel erg verkeerd kan aflopen brrrr.. ik durf nog niet te testen ik heb het met mijn vkm ook voor nod gedaan en dat wil ik niet nog een x dus wacht nog ff.. ja denk jij dat het een innestelingsbloeding geweest zou kunnen zijn? het is nu weg nu heel veel doorzichtig vocht :s.. durf eigenlijk niet zo te hopen zit in ronde 11 maar gek genoeg blijf je iedere maand van alles voelen hihi.. ben jij allang bezig? xx
@ Charlin88, Dit is pas mijn 2de ronde.. ik ben in november 2012 weer voor het eerst ongi geworden na 1 1/2 jaar aan de prikpil en ik wilde eerst een beetje kijken hoe mijn cyclus op gang kwam.. Ja het zou van alles kunnen zijn die bloeding, want het was vanaf dinsdagavond zei je toch en vandaag is het gestopt.. was het licht, of gewoon anders dan anders?? Want een innestelingsbloeding kan gerust tussen de 1 en de 5 dagen duren, maar het is natuurlijk wel HEEL anders dan de gewone maandstonden... ik hoop echt voor je dat het een innesteling was.. X
Jeeej! De aderen op me borsten kreeg ik 3 dgn voor nod al! Toen dacht ik al ja ben zwanger dit is iets wat niet voor me menstruatie hoort ben heeeel benieuwd je heb een mooie lijst van kwaaltjes
Smiley3, OOhh echt.. hahahha ja ik begin nu ook op me rechte boob wat aders te zien en bij mijn tepelhof lopen dr van die opgezette 'strepen' ik denk ook aderen of zo ik weet het niet hihihi, maar ja is afwachten tot vrijdag.. spannend