Nou, ik word hier niet wijzer van, haha Zie kaart in handtek. Sinds 4 DPO steeds een stijging van mijn temperatuur.. Vandaag 8 DPO hoogste temperatuur die ik ooit heb gemeten Ik meet elke dag op hetzelfde tijdstip, vaginaal. De curves van 2 maanden geleden en vorige maand lijken veel op elkaar, maar kwa patroon (en stijgende temp op 8 DPO) wijkt deze zo af van allebei Iemand bekend met een dergelijke curve?
Kaartjes kunnen elke maand anders zijn, maar het ziet er wel hoopvol uit al wil een mooie temp nog niet zoveel zeggen Hopelijk over een kleine week nog zo'n mooie hoge temp!
Dat is zo, maar sinds ik 3 maanden vaginaal temp vind ik mijn temp best stabiel en kan ik makkelijker inschatten wat er ongeveer met mijn temperatuur gaat gebeuren. Misschien is dit een uitschietertje en zegt het niks..
Ik temp al zoveel jaren en nog doet mijn lijf soms iets waarvan je alleen maar kan denken: "huh???" Hoort erbij. Voor nu ziet het er in ieder geval goed uit meid, ik hoop dat het zo blijft.
Esther15: Klopt helemaal! Moet nog 5 hele dagen wachten.. Heb vaak een LF van 12 of 13 dagen. Oh Lord
dat weet je niet hoor. Ik had ook op 9dpo een daling, bij mij was het de innesteling. Eerst maar even afwachten wat je temp morgen doet. En je temp ligt nog altijd even hoog als bij je andere cylci. Hoeft nog niets negatiefs te betekenen hoor.
Meestal daalt mijn temperatuur op 11 DPO, maar echt symptomen (zowel zwanger als PMS) heb ik niet. Jammer dat ik je kaartje niet kan zien trouwens