eerst afvallen, anders niet geholpen worden

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bloempje22, Jul 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

Mar 8, 2013
    682
    0
    0
    Ik zit er echt helemaal doorheen vandaag:( nu heb ik vanmorgen gebeld met het ziekenhuis en ook gevraagd of ze een bepaald bmi doel hebben. Want ik oktober zouden wij onze eerste behandeling krijgen. Nu hebben ze gezecht dat ik in september mag komen en dan in oktober de eerste behandeling. Nu keek ze in de computer naar mij gewicht en toen zei ze ooooow maar jij weegt echt veel ste zwaar, ga eerst maar 15 kilo afvallen voordat je in september terug komt. Want anders helpen we je echt niet verder:(:(:( hoe kam dat nou 15 kilo in zo.n korte tijd? Nu ga ik vanaf maandag het cambridge dieet volgen, me collega heeft er hele goede ervaringen mee. Ik dacht dan gaat het me misschien nog lukken Tot september. Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Niet meegemaakt maar wel bekend met het hoe en waarom.
    Het voelt erg oneerlijk maar het is voor zowel de kans van slagen (groter als je een beter bmi hebt) en de veiligheid voor zowel moeder als kind. De zwangerschap zelf is namelijk risicovol voor de kleine als je een te hoog gewicht hebt en vruchtbaarheidsbehandelingen zijn gevaarlijk voor mensne met veel overgewicht omdat vetcellen de hormoonbalans verstoren en je dus heel heftig kunt reageren op die hormonen met mogelijk ernstige gevolgen.

Veel succes iig; hoop dat het snel lukt!

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,164
    23,244
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik kan me voorstellen dat dat tegenvalt! Valt ook beetje rauw op je dak lijkt me. Hadden ze dat niet eerder kunnen zeggen?
    Dat Cambridge dieet is natuurlijk niet echt gezond. Het beste dieet is geen dieet, maar een levensstijl met gezond eten, soms ongezond en voldoende bewegen. Kost ook nog eens minder! :)

4. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

Jun 23, 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Shit zeg.. Idd het beste is een goeie levensstijl, gezond eten en lekker sporten. Voor jezelf en straks ook voor je kindje..

5. Bobelle

Bobelle Actief lid

Feb 21, 2013
    144
    1
    18
    Vervelend voor je zeg! Ik heb niet dezelfde ervaring als jij, maar kampte wel altijd met overgewicht. Ik heb alle denkbare diëten geprobeerd, maar kwam altijd weer aan vaak met nog wat bonuskilo's erbij...toen ben ik bij een diëtiste in behandeling gegaan en dat was een goede stap; zij nam mijn eetgedrag en leefstijl onder de loep en ik kreeg advies op maat. Ik ben in een jaar tijd 13 kg afgevallen. Misschien niet heel snel maar wel op een gezonde manier.
    Het kost natuurlijk wel wat, maar het is mij iedere euro waard geweest vooral omdat ik op gewicht ben gebleven. Het gaat vooral om totaal anders eten. Heb zelfs het idee dat ik nu meer eet dan voorheen, maar veel gezonder leef en dat voelt super.
    Ik hoop heel erg voor je dat het gaat lukken om de kilo's kwijt te raken en dat je snel een kindje mag verwelkomen! Ik duim voor je!

6. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

Mar 8, 2013
    682
    0
    0
    Bedankt voor jullie berichten:) Ja ik wou cambridge gaan proberen omdat ik dan de kilo.s er mischien wel af heb half september. Want het is Nog minder dan 2 maanden. En ik weet dat een andere levensstijl beter en gezonder is en dat ga ik ook zeker doen. Maar wilde deze 6 weken dat programma proberen te volgen zodat ze me hopelijk mischien toch nog willen helpen dan. Ja idd hadden ze dit niet wat eerder kunnen zeggen

Share This Page