Hallo allemaal, Misschien een rare vraag hoor, maar hoe kun je nou het beste een zwangerschapstest doen? Is het beter om erover heen te plassen of om urine eerst op te vangen in een potje en daarna testen? Ik las sommige berichten dat je namelijk ook teveel of te weinig urine kan hebben. Groetjes....
ik persoonlijk vind het makkelijker om mijn urine op te vangen en dan hou ik de test 10 sec. in de urine. xx
ik heb het 2x gedaan door erover heen te plassen. In het vervolg doe ik het ook in een potje want 's ochtends moet ik altijd nodig plassen en dan komt die harde straal tegen de test aan. En dan spettert het nogal. gr.
hoi lautjuh85 ik deed het eerst ook zo om er over heen te plassen, maar toen gaf mij test een fout aan dus ik vang mijn urine nu altijd op. en heb nu nog geen problemen gehad. en het werkt ook beter je hebt dan in ieder geval alles er niet onder haha liefs
Als ik volgende week nog niet ongie ben dan ga ik ook weer een test doen. Misschien inderdaad maar beter om het eerst op te vangen. Dat gespetter haha.
oh ik zag het je bent al vijf dagen overtijd spannend! nou ik weet niet welke test je gebruikt maar die van clear blue geeft aan of het te veel urine heeft gekregen. dus dnek niet dat je daardoor een negatieve test hebt! maar of je bent gewoon niet zwanger of je hebt te vroeg getest en is er nog niet genoeg hormoon in je urine zou idd nog een weekje wachten en je bent nniet ongi geworen gewoon weer even testen. liefs
Ik plas er het liefste overheen! Ik kan niet zo goed in potjes plassen, maar helaas moest ik het deze ronde wel doen ivm ovu testen (van die dipsticks)...
Hier hetzelfde . Ik heb een hekel aan in potjes plassen. Daarna dan weer schoonmaken enzo. Het is wel handig voor het gespetter enzo, maar toch....
Gut wat een goede tip. Nooit aan gedacht, wat stom van me. Ik elke dag de glazen weer schoonmaken (niet om uit te drinken hoor). Thanks!
Sniffy: datis echt een goeie tip! hahahaha! Ik heb daar echt nooit bij stil gestaan! Beetje laat nu voormij, maar voor het volgende ukkie!
ik deed er vroeger overheen plassen, maar tegenwoordig ook in wegwerpbekertjes. Want heb sinds ik pilvrij ben meer van die kleine plasjes, en dus te weinig voor een test als je er overheen plast. En ik plas er vaak naast per ongeluk
ja er goeie tip, ik heb 1 beker daarvoor, maar vindt het erg onsmakelijk dus bedankt voor de tip. zo simpel maar bedenk het maar eens hahaha
Hahaha Lola jij ook al niet. Echt stom he, daar we daar niet een gedacht hebben. En ik constant hannessen met dat glas weer schoonmaken .