Hallo Allemaal, Sinds vrijdag 9 mei ben ik gestopt met de pil, waarna ik van 13 mei tot 20 mei Ongi was. Heb een cyclus van 27-28 dagen maar sinds 1,5 week heb ik een aantal symptomen die ik normaal niet heb. - 1,5 week al erg misselijk s'ochtends (soms ook s'avonds) - Erg pijnlijke tepels - Overdag erg moe - 5 dagen geleden een hele dag pijn in de onderbuik die de volgende dag helemaal verdwenen was. - Rug pijn uitstralend naar de rechter been Heb maandag 9 juni een test gedaan en die was negatief. Vandaag donderdag 12 juni weer een test gedaan en weer negatief. Wel verlies ik erg veel wit. Ben ook overtijd. Weten jullie misschien of dit komt doordat ik na 4 jaar slikken van de pil gestopt ben of dat het iets anders is?
Tijdens het ontpillen kan je kwaaltjes krijgen die heel erg op zwangerschapssymptomen lijken.. Ook kan ne het pil-gebruik de lengte van je cyclus helemaal door de war raken. Zolang de testen negatief blijven zou ik het houden op ontpillen en heb je waarschijnlijk een langere cyclus.