Hallo allemaal, Zal me even kort voorstellen, ben Doenja, 22 jaar, samen met mijn vriend al bijna zes en een half jaar, wonen samen, allebei werken.. Nu denk ik dat ik zwanger ben..maar ik weet het nog niet..hoor pas weer ongesteld te worden rond 1 augustus..dus kan dan ook pas testen Nu een paar kwaaltjes waar ik de afgelopen week/twee weken last van heb; - 's avonds last van jeukende borsten/tepels - 's avonds last van jeuk, voornamelijk m'n benen. Daardoor veel draaien..terwijl ik normaal meteen als een blok in slaap val (jaja romantisch hé ) - veel plassen? (vandaag even opgelet, heb tot nu 4 bekertjes drinken op en ben al 7x naar het toilet geweest) - wat vaker hoofdpijn, niet elke avond, maar wel vaker dan normaal. - last van prikkende ogen, vooral als ik aan het computeren, tv kijken of lezen ben. Zie ik ineens een beetje wazig en moet ik 'scherpstellen' Een aantal dingen heb ik hier gelezen dat het inderdaad symptomen zijn..maar ik durf het niet te hopen..het zou namelijk echt fantastisch zijn..zeker omdat we nog maar kort bezig zijn..ik zit al 'stiekem' een tijdje op dit forum een beetje mee te lezen..maar wordt af&toe best verdrietig van alle vervelende dingen die sommige van jullie meemaken.. Diegene wens ik veel succes en sterkte en bij de mensen bij wie het voorspoedig gaat natuurlijk ook! Maar wat denken jullie..zou het een kansje kunnen zijn? Ook al is het nog niet zolang (denk ik) Liefs, Doenja
Hey Doenja, ik hoop voor jou oprecht dat het raak is maar het lijkt me voorlopig nog vrij gek dat je al zoveel symptomen zou hebben. Wanneer je eitje bevrucht is, duurt het gemiddeld nog een week voordat het zich innesteld. Vanaf de innesteling komt het hCG in je bloed en kan je pas symptomen krijgen. Aangezien je nog 9 dagen te gaan hebt voor je NOD, zou de innesteling nog moeten gebeuren of echt nog maar net gebeurt zijn... Het lijkt me dus echt onwaarschijnlijk als al die symptomen al van een zwangerschap komen. Sorry dat ik zo 'negatief' ben maar ik weet hoe het is om teleurgesteld te zijn als je er zo op hoopt en het zelfs al echt denkt...probéér een beetje realistisch te blijven om jezelf te beschermen. Je kan er eigenlijk beter vanuit gaan dat het niks is. (ik kan dit allemaal zelf niet maar wil je wel de goede raad meegeven ) Lieve groetjes!
ik ben het helaas met Elke eens, wacht even af en focus je niet teveel op wat je voelt, want daar kan het erger van worden en kan je zelfs over tijd laten zijn straks. gewoon testen straks op je nod!
Nou bij mij begonnen de symptomen ook al ruim een week voor NOD. 3 dagen na mijn eisprong kreeg ik al last van ongi gevoel en een week voor NOD moest al vaker na de wc. Maar goed de echt duidelijke symptomen kreeg ik 2 dagen voor NOD. Zere gevoelige borsten. Maar goed wat ik wil zeggen is dat je best al vrij snel symptomen kan krijgen. Maar goed hou er ook rekening mee dat je lichaam je heel goed voor de gek kan houden. Maar goed hoop voor je dat het zwangerschapssymptomen zijn. Succes
He meiden, Thnx voor jullie lieve antwoorden..ook al zijn ze niet zo leuk natuurlijk Maar k denk dat jullie gelijk hebben..ik ben nog een beetje een nitwit als het gaat om NOD, ONGI etc etc..moet het allemaal maar eens uit gaan zoeken! Nu zat ik net ergens anders iets te lezen over 'ontpillen', denk dat ik daarmee bezig ben..die kwaaltjes die ze daar noemen komen zeer bekend voor.. Thnx in ieder geval voor jullie hulp! Liefs, Doenja