Lieve allemaal, Aangezien wij druk bezig zijn om zwanger te worden en om alvast een beetje voor te kunnen genieten, ben ik benieuwd naar alle symptonen die jullie hebben en wanneer je die voor het eerst had. Het lijkt me gezellig om hier met zijn allen over te praten! Dus.. sluit je aan en praat gezellig mee! Liefs, xx
ik had geen zwangerschapsklachten althans, ik had niet de klachten waarvan ik dacht dat het ermee te maken had. Andere maanden voelde ik echt van alles, steken in mijn buik en borst, gerommel in mijn buik en ga zo maar door. De maand dat ik zwanger bleek te zijn voelde ik me steeds niet lekker en ik dacht dat het door de griep kwam..niet dus Mijn klachten waren er eigenlijk al vlak voor mijn eisprong, en die waren: weeïg gevoel in mijn buik ontzettend moe duizelig en af en toe een vlaag misselijkheid als ik uit de douche kwam en mijn tepels waren erg gevoelig als ik eraan zat maar 4 dagen voor mijn nod was dat over tot de dag dat ik ging testen, toen voelde mijn borsten heel zwaar aan (voornamelijk aan de zijkant)