Ik heb zondag mijn laatste pil genomen, we hebben maandag nog seks gehad en woensdags ben ik ongesteld geworden en de maandag daarop moest ik weer met de pil beginnen. Ik was de pil vergeten en heb dinsdag dus 2 pillen genomen. Is de kans aanwezig dat ik zwanger zou kunnen zijn?
Volgens mij wel.. Als je hem in de eerste week vergeet heb je de meeste kans op zwangerschap.. * Joint the club, ik heb hetzelfde.. Ben hem in week 1 vergeten.. Voor en na seks gehad..
Je bent meer dan 12 uur te laat t.o.v. het gebruikelijke tijdstip. De vergeten pil is een pil van de eerste week. Je hebt geen seks gehad tijdens de laatste 5 dagen. Oplossing: de vergeten pil innemen (enkel de laatste pil indien je er meerdere bent vergeten in te nemen) verder gaan met je strip condoom gebruiken tot je 7 dagen lang je pil correct hebt ingenomen als ik dit zo lees kan ik toch niet zwanger zijnn
Ik denk het ook niet Lotte.. aangezien je sex had voor het vergeten van de pil... ver ervoor... is het eigenlijk onmogelijk. na het vergeten moet er nog een eitje rijpen die bevrucht moet worden.. na 48 uur zijn de meeste zaadjes wel dood. moet wel heel gek lopen wil je nou zwanger zijn. Nu condoom erom en niks aan de hand.