Hoi hoi.. Ik kan vandaag onze nieuwe kat ophalen... Een bluepoint heilig birmaan katertje van 3 maand! Ik ben alleenstaand met een dochter van 7 en nu 12 weken en 5 dagen zwanger. Nu hoorde ik dat de kans op toxoplasmose bij kittens het grootst is... Is dit het geval? Ik wil graag klontvormend kattengrit gebruiken zodat ik de bak maar 1x per dag hoef uit te scheppen en maar 1x per week helemaal hoef te verversen. Als ik hier van die rubberen doktershandschoentjes bij aan doe en mijn handen daarna met Dettol was... Kan dit dan kwaad? Aangezien ik alleen ben zal ik het toch echt zelf moeten doen... Misschien nog andere tips? Liefs, Wishgirl
hoi, je hoeft ook weer niet heel bang te zijn hoor. Met deze voorzorgmaatregelen (handschoenen aan en daarna heel goed handen wassen) loop je weinig kans. Geniet van je nieuwe katertje, pas maar op voor je gordijnen! Mirjam
gordijnen blijft ie af en ook de bank laat ie met rust hahahah... Gelukkig maar... Hij is goed opgevoed Dank je wel voor het antwoord!