zwanger 2e; had jij al 'melk' voor NOD??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door zwingertje, 5 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwingertje

20 mrt 2009
    56
    0
    0
    hoihoi..., vraagje voor de dames die zwanger zijn van de 2e. ik zit nog vóór mijn NOD en ben natuurlijk erg zenuwachtig/benieuwd of het raak zal zijn... nu komen er wel weer kleine druppeltjes melk uit mijn borsten als ik er op duw. eigenlijk probeer ik dit vrijwel nooit, dus ik weet niet of ik dat normaal ook zou hebben;)

maar mijn oudste is al 1,5 dus het is op zich wel gek, die krijgt al bijna een jaar geen BV meer! zou het... dat ik inderdaad zwanger ben??? herkent iemand dit? ik kan pas over een week testen! dus het is echt nog héél vroeg...

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ja dat had ik en zie mijn banner ;)!

3. zwingertje

20 mrt 2009
    56
    0
    0
    oh, echt waar! ... spannend!!! aaargh, ik haat dat wachten...

4. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    voor ik zwanger was was mijn melk productie al op gang de dokter zei dat me hormoon level hoger was maar sinds ik zwanger ben is er geen druppel meer uit te krijgen

en het heeft een paar adgen gelekt in het ziekenhuis en dat is nu ook weer voorbij
    ben benieuwd hoe het gaat zijn als ik geen bv meer zal geven of het zal blijven

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb er zelf nog geen last van gehad. Bij de eerste had ik al wel met 12 weken heel veel last van lekkende borsten..

6. Mickys

Mickys Actief lid

30 okt 2005
    339
    0
    0
    Yep, had ik ook! Ongeveer 5 à 6 dagen voor ik een pos. test in handen had. (van mijn 2e zwangerschap.)

Afgelopen nacht moest mijn dochter huilen en heb ik haar getroost in de stoel op haar kamertje. Toen ik daarna naar bed wilde gaan, was mijn shirt nat ter hoogte van 1 tepel. Wist niet dat dat nu al kon......

7. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ja hoor..

Mijn resultaat is vandaag alweer 1 jaar geworden..

Zelf denk ik trouwens ook aan een zwangerschap.
    Ondanks dat ik aan de pil ben, gisteren toch lekkage (normaal nooit, sinds ik nu 11 maanden geen bv. meer geef nooit weer gehad)

Bij mij was het ook 5 dagen voor een posi test, bij mijn jongste, dus dan zou ik ws. vrijdag/zaterdag kunnen testen, als mijn doorbraak niet komt..

8. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Ik heb ook nog steeds last van het lekken van druppeltjes melk.
    Mijn ventje is nu bijna 2 en heeft maar 3 maanden de borst gehad.
    Ik ben niet zwanger dus ke kan het ook hebben zonder dat je zwanger bent.

9. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    En heb je al getest?

Deel Deze Pagina