Innestellingsbloeding, wie ook??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door muisje14, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Ik denk dat ik gisteren een innestellingsbloeding gehad heb. Nou ja niet echt veel bloed. Een beetje roze afscheiding. Daarna was het weer over.
    Ik zit vandaag op dag 24, (7 dpo) van mijn cyclus. Geen idee hoe lang die is (denk deze maand 31 dagen, ivm vruchtbare afscheiding)

Wie heeft er ook wel eens een innestellingsbloeding gehad? En was dat ook in week 3? Ik had trouwens ook wat lichte krampjes en een zwaar gevoel in mijn buik.

2. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het gehad, 6 dagen voor me positieve test roze slijm. Toen was ik zeker nog niet zwanger omdat ik dag ervoor zwangerschapstest gedaan had. 6 dagen erna was die positief dus denk hier een innestelbloeding gehad

3. muisje14

Ik heb het bij onze oudste ook gehad. Toen had ik een langere cyclus en dacht toen al ongesteld te worden, maar het bleef bij die ene roze veeg. Een week later een positieve test.

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier ook! Dag 26 beetje bloed bij afvegen,echt 1 druppel.
    Dag 32 positieve test :)

5. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    ik kijk ook even mee. Ik heb namelijk 15,16 en 17 jan, een beetje bloed verloren. Nouja bloed, de ene keer als ik ging plassen had ik roze met afvegen en als ik daarna ging plassen was het omo wit. heb dat 3 dagen gehad. Ook ik dacht dat ik ongesteld ging worden maar tot nu toe nergens last meer van gehad.
    Ben ook druk aan het testen, maar ze geven niet echt duidelijkheid. de plus testen geven een penstreep en de sensitesten een soort van schaduwlijntje.
    Denk dat ik miss te vroeg ben met testen.
    Maar mischien is het bij mij ook een innesteling"bloeding" geweest

6. annie167

annie167 Lid

8 sep 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het niet gehad.. Was er wel hard naar op zoek ;)

7. isamama

isamama Niet meer actief

Ja hoor, altijd in week 3! En reken maar dat je dan veel kans maakt om zwanger te zijn! Ik heb het al twee keer gehad...echt maar een paar druppeltjes en gedaan.
    Veel succes!

8. muisje14

JAAA ik ben zwanger, dus denk toch een innestelingsbloeding. Vanmorgen positief getest (vrijdag was het nog negatief)

9. angelique1984

30 dec 2011
    98
    1
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!! hopelijk blijft hij/zij goed plakken. Ik had zelf geen innestellingbloeding... ook bijna geen symptomen... kan het nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben.

10. muisje14

Jij ook gefeliciteerd!!! Ik had wel allerlei symptomen,
    pijnlijke borsten
    heeel veeeeel plassen
    moe
    innestelingsbloeding
    raar gevoel in mijn buik soort van zwaar gevoel met lichte krampjes, geen ongi gevoel

11. z0nne

z0nne Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

12. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Gefeliciteerd .

Ik heb het ook gehad , dacht echt dat ik gewoon ongesteld zou worden .Ook omdat ik dat zware zeurderige gevoel erbij had . Toen die verscijnselen van slijm en bloed ( was ook maar heel weinig ) ineens op hielden ging er een lampje branden . Test gedaan en jawel zwanger . Bij mijn andere 2 zwangerschappen had ik dit niet , wel bij de 2e zwangerschap vanaf week 7 t/m 10 regelmatig bloedverlies gehad maar dat had weer een andere oorzaak .Gelukkig bleef hij gewoon plakken !

Deel Deze Pagina