hai, ik ben voor 10 wkn terug geopereerd aan een eug,en daarbij is mijn linkereileider verwijdert(ik was 7 wkn) heb na die tijd heel veel klachten gehad lichamelijk waar de artsen niet veel mee kunnen heb een nog een paar x een echo gehad omdat ik zelf voel dat er iets niet goed is (waar komt de pijn anders vandaan)maar krijg het gevoel mij aan te stellen, ik ben doorverwezen naar een neuroloog vanwege mijn uitstralende pijn in mijn bovenbenen ,en omdat de gynaecoloog niet weet waar dat vandaan komt. Nu heb ik inmiddels al 6 wkn lang last van bruin verlies elke dag. de ene dag wat meer als de ander maar echt weg is het nooit geweest , in die weken heb ik 4 een heel klein bloedinkje erbij gehad(alleen met afvegen) en dat is het...... de gyneacoloog geeft niet echt antw hierop omdat ze het simpelweg niet weten en niks raars op de echo zien maar wat zou dit toch kunnen zijn???........
Hoihoi, Ik begrijp heel goed dat je antwoord wilt maar als de gynaecoloog je geen antwoord kan geven en er op de echo ook niets is te zien dan tast ik helaas ook in het duister...... Ik wil je graag helpen, sorry! Imke