Hele nacht niet geslapen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jeldou, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Getver! Dit is al de tweede nacht dat ik niet goed heb geslapen. Vannacht was helemaal een drama zeg!
    In het weekend zit ik op mijn NOD ( weten jullie even hoever ik ben..)
    tenminste als het goed is, ik zit nog maar in ronde 1.

Het is zo, ik slaap altijd op mijn zij of mijn buik, heerlijk! Maar sinds twee dagen heb ik het gevoel of er vanbinnen iets wordt opgerekt. Het lijkt op menstruatie pijn maar het is toch heel anders.
    Het zit in het zelfde gebied (onder de navel)
    Het lijkt wel of er steeds van beide kanten iemand aanhangt en daardoor kan ik niet goed de slaap vatten omdat het maar aanhoudt. Het is dus ook continu.
    Ook staat eten mij tegen; en rommelt het ontzettend in mijn maag. Dit heb ik anders nooit!
    Heb vannacht stiekem een test gedaan.. ja sorry, kon niet wachten!:)
    Maar negatief natuurlijk..
    Ja ik test weer voor mijn NOD! Dus ik zal dit weekend even afwachten, want ik ben toch zeeeeer benieuwd of dit wat is..

Wat denken jullie van die zeurderige pijn in de onderbuik. Let wel; het is niet zoals de menstruatie pijn...
    Groetjes Maar weer!

2. sweet dreams

sweet dreams Niet meer actief

Hallo!

Ik hoop voor je dat het een goed teken is...
    Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar ik heb het ook gehad. Bij mij was het ontpillen... : :(

Maar je kunt niet meer doen als even afwachten (voorlopig)...
    suc6 en zal voor je duimen! ;)
    en uhh.... wel ff laten weten he?!?!?!

Liefs Miranda

3. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    ja tuurlijk laat ik het weten!

4. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Bij mij was het een goed teken.

Hoop voor jou ook.

Heel veel succes.

5. sweet dreams

Ik hoop het ook hoor! zeker weten!
    Ik gun iedereen een beebje.. :D

Maar ik heb wel geleerd dat je je er het beste niet op kan verheugen voordat je een posi test in je handen hebt...

Want je lichaam kan rare dingen met je doen! :(

6. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Ja dat klopt hoor sweet dreams. Het lichaam is een raar ding!
    Maar heb even bij het ander forumpje van "eerste symptomen" gekeken en daar staat heel veel bij die deze pijn omschrijven.. Misschien toch nog hoop!
    Ik ben ook ontzettend moe en moet vaak plassen. Heb net gegeten en ik wordt al beroerd als ik er weer aan denk. Zet niet echt door hoor, maar een beroerd gevoel de hele tijd! Maar we wachten stilletjes af. Moet eerst het weekend maar eens :evil: :evil: vrij doorkomen

7. sweet dreams

ik hoop het zo voor je! :D

heel veel succes... hoop voor je dat je misselijkheid en het vele plassen blijft! (dat is toch een goed teken..) ;)

Liefs

8. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Succes hoor, ik voel deze maand helemaal niks aan mijn lichaam, dat is helemaal een vraagteken dus!

9. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Oeps dubbel post :oops:

10. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Wil je niet ontmoedigen, maar toen ik net was gestopt had ik giga veel symptomen die overeen kwamen met een zwangerschap en het bleek gewoon ontpillen te zijn. Ik had buikpijn, was misselijk, gevoelige borsten en vaak plassen. Helaas toen toch gewoon ongesteld geworden.
    Natuurlijk kan het wel hoor dat je zwanger bent, maar ik dacht toen exact hetzelfde en toch was het niet zo.
    In ieder geval veel succes met wachten. Ik hoop voor je dat het raak is :D

11. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik wil je pret ook niet bederven, maar hou er rekening mee dat het ook symptomen kunnen zijn van ontpillen. Je was toch net pas gestopt met de pil?

Het zou natuurlijk helemaal gaaf zijn als het in de eerste ronde al gelukt is!
    Succes

12. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Ja ik weet het, weet natuurlijk dat het er dik in zit dat ik straks weer ongi wordt! Maar zolang ze er niet zijn is er nog hoop... Ik hou jullie op de hoogte natuurlijk! We wachten het weekend even af! En dan weten we misschien meer!
    Maar jullie moeten niet denken dat ik me er helemaal op vastpin, ik weet dat de meest reeƫle kans is dat ik ongesteld wordt!
    Dus het valt mee hoor, we zouden ook eigenlijk in aug. pas beginnen!

Deel Deze Pagina