Bruine afscheiding dag 16 van cyclus???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kattevrouw, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kattevrouw

Kattevrouw Actief lid

27 jun 2013
    122
    0
    16
    Hey meiden.

Ik heb even een vraagje want ben een beetje ongerust
    Ik zit nu op dag 16 van mijn cyclus van 33 dagen. Nu heb ik sinds dag 14 last van bruine (pasta achtige) afscheiding. eerst rook het een beetje zurig, maar nu is het bijna geurloos. Ik heb geen idee wat dit is, en als ik op internet zoek kom ik verschillende nare ziektes tegen en dat maakt me wel bang. Heeft iemand dit ook eerder mee gemaakt? zo ja wat was het dan en moet ik me echt zorgen maken.
    Ik wil niet meteen naar de dokter rennen, en dat kan ook niet want heb net een nieuwe baan, en wil dus niet nu al meteen vrij gaan vragen.

Wat moet ik doen?

2. Ilja1983

Ilja1983 Actief lid

2 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien komt het door je ovulatie? Kan dat?
    Ik had namelijk in een vorige ronde ineens bloedverlies op dag 17 en dat bleek achteraf m'n eisprong geweest te zijn (een heftige want had er ook echt last van). Dus misschien is dat het?
    Of is je lichaam nog een beetje op gang aan het komen?

3. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Wat vervelend zeg! Ik heb dat zelf nog niet gehad, dus kan je er helaas geen advies over geven. Als het niet lukt om naar de huisarts te gaan, kun je misschien wel bellen naar het telefonisch spreekuur? Misschien kunnen ze je dan geruststellen. Succes en veel plezier met je nieuwe baan.

4. Kattevrouw

Kattevrouw Actief lid

27 jun 2013
    122
    0
    16
    Mijn eisprong is het denk ik nog niet, want die heb ik (naar mijn idee) altijd gevoelt tot nu toe (steek links of rechts onderbuik) en nu heb ik daar (nog niet) last van! En telefonisch spreek uur word m denk ik ook niet want mijn pauzes zijn heel onregelmatig. T is net alsof ik heel licht ongesteld ben maar dat lijkt me niet

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zou ook denken je ei.... Je hoeft m niet altijd te voelen he ;)

6. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    + 1

Ik zou ook denken dat het je ei is!

Deel Deze Pagina