Hoi, Vrijdag 28 oktober heb ik waarschijnlijk mijn eisprong gehad (obv ovulatietesten en buikpijn wat ik elke maand dan heb). Afgelopen zaterdag en zondag (8 en 9 dpo) had ik op beide dagen één keer een heeeeel klein beetje licht roze bloed bij het afvegen. Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Bij mijn twee zwangerschappen hiervoor heb ik dit niet gehad.. Wie herkent dit? Alvast bedankt voor jullie reactie!
Ik herken het niet en het komt ook niet zo heel vaak voor. Mocht het inderdaad een innestelingsbloeding zijn geweest dan is de kans vrij groot dat je nu al wel positief test. Ik zou er dus even een testje tegenaan gooien! Spannend
even ietswat off topic, maar ik was benieuwd of er ook dames zijn die zonder innestelingsbloed zwanger waren geworden uit bovenstaande lees ik dat dat ook kan? gefeliciteerd met de zwangerschap!
Tuurlijk kan dat. Innestelingsbloedingen komen niet vaak voor Ik heb zelf een minescuul beetje bruinverlies gehad op 3+4, maar wist toen al dat ik zwanger was. Gefeliciteerd, TS!
Gefelicteerd! Ik heb gisteren een klein bloedinkje gehad, dacht ik word wel ongesteld maar het was echt een klein beetje bloed en toen hield het alweer op. NOD is morgen.. hoop dat ik binnenkort net als jou een positieve test heb!