Als het morgen niet door gezet is en je temp nog hoog Ooievaar, ga je dan weer testen? Ik had jou toch dat adres gegeven voor die goedkope testen? Dus dan wacht je even dat ze binnen zijn.
Ja ik heb die jongen gemaild. En alles is al geregeld. Dinsdag heb ik ze waarschijnlijk al in huis. Dus dan gaan we weer testen..
ja al 7 dagen hetzelfde... dat is dus zo raar en vanmorgen ineens hoger.. Maar voor de rest wijst niks op een zwangerschap.
Ja, dat lijkt mij ook als het niet doorzet. Je krijgt er van hem per mail een hele gebruiksaanwijzing bij. Die hebben we ondertussen niet meer nodig. Ik doe elke maand een test ongeacht of mijn temp omhoog is gegaan of niet. Ik wil zeker weten dat het niet weer een mk is. Zowel dan kunnen we sneller de mmm in.
Natasja als bij jou nu na 7 dagen je temp omhoog gaat, dan moet het bijna wel. Bij mij ging hij ook na de 6e dag omhoog. Ben benieuwd of hij morgen nog hoog is. Als dat zo is dan moet het wel raak zijn he.
Die testen zijn gelukkig niet duur, dus dan kan je het wel doen... Ik heb er nu 5 voor 5 euro incl. verzendkosten
7 dagen zelfde temp he? ik zit nu al 13 dagen na mijn eitje. hihihihi heb meestal een lange fase na mijn ei... 16 dagen
hahahah nee donderdag... ik zie meestal aan te tempjes of het nog nodig is.. zonde anders van het geld.. als het daalt naar laag houd het gewoon op..
We zijn nog saampjes Ooievaar. Natasja is er tussen uit geknepen. Waar zullen we het eens over hebben? Ik ga dalijk Peking Express kijken. Dit wordt zo'n weerpraatje: lekker weertje he. Ja buurman
hahahaha ik ben er nog hoor, ooievaar is weg! maaruh we gaan niet offtopic hihihi anders word het te onoverzichtelijk voor meelezers! groetjes
He, je was er wel. Er stond Offline bij jou, dus ik dacht dat je weg was. Ja ik test dus wel altijd zodat ik weet of ik in ieder geval zwanger bent geweest dan. Want eigenlijk zou je als je 14 dagen na je eisprong telt dat morgen zijn toch?
Ooievaar staat ook nog online. Wat beteknt offtopic. ik ben hier net 2 dagen dus sommige termen zijn nog nieuw
He wat gek, ik was niet weg! hihiihi off topic betekend dat we van het onderwerp afwijken. Veel mensen leven mee in topics over onderwerpen waar ze misschien zelf ook wat over willen weten, als er dan 10 pagina;s tussen staan die ergens anders over gaan is dat niet handig voor info zoekende. groetjes