HELP Mijn man zegt dat ik verslaafd ben. En dat al na 2 dagen. Ja, ja schat ik ben echt verslaafd. Maar het is zo gezellig. En ja dit mag hij niet lezen, maar het klopt. Vanaf morgen hebben wij voor 1,5 week geen inetrnet meer HELP
Je hebt volkomen gelijk, daar zat ik ook al aan te denken. Ik ben juist mee gaan lezen omdat ik wel veel vond. Ik denk dat ik er nu toch niet meer over kan zeggen en dat we gewoon tot morgen af moeten wachten wat jullie temp doet. ( oh help we hebben dan geen internet en weet het dus niet) Ik ga badderen en Peking kijken.
hahahaha internet cafe janne! ahahahah Ooievaar... laarzen he? hahahahah word nogal een hap dan.. nou ja back to innestelingsbloedingen...
Hoi, Nou dat zal niet meevallen zolang geen internet haha Het is ook een beetje verslavend.. maar zeker erg fijn om alles met elkaar te kunnen delen he je staat er hier echt niet alleen voor. Sterkte he zonder het net. liefs sancho
Ik ga ook lekker mijn bedje opzoeken en de bevalling kijken. Als het er nog is.. Bye bye meiden Natas toy toy toy morgenochtend en ik spreek je dan vast wel weer! En wat betreft die laarsen. Dat wordt een hele hap inderdaad
Spannend dames Hier even alle ramen opzetten , misschien hoor ik jullie gillen morgenochtend en weet ik meteen hoelaat het is Ik ben zelf net naar het toillet geweest (echt maar 5 min.geleden ) en had ook wat roze verlies Nu dacht ik dat ik het me verbeelde en heb de tampon test maar gedaan . Zit dat ding helemaal onder het (helder rood ) bloed Moet pas over 11 dagen ongi worden , maar heb wel 3 dagen eerder mn eitje gehad . Theoretisch zou het dus kunnen dat ik met jullie mee mag doen en ook mn innesteling had . Ik hoop het heel erg , maar durf er evengoed niet op te hopen . Heb al zoveel "rare " dingen gelezen hier ............ Dus of over 9 dagen of over 11 dagen ( hou toch maar mn NOD aan , kan het alleen maar meevallen ) zullen we het weten . Meiden , succes met tempen morgen en ik duim voor hoge temperaturen bij jullie Mn duimpjes draaien Groetjes Joyce
Ja nou , ik zit nu meer met jullie want jullie tempen Dus heb al de ramen open gezet in de hoop dat ik jullie dan hoor gillen morgen Van mij duurt nog te lang voor me om het spannend te vinden . Heb al eens eerder 2 drupjes verloren en was niets ............ Maar jullie wel hard genoeg gillen he !! Kom ik meteen me bed uit om de comp aan te zetten Groetjes Joyce
Hoi allemaal! Ik ben zo blij met dit topic, want ik kan me bij jullie aansluiten! Ik heb sinds twee dagen, alleen bij het afvegen bruine afscheiding.... Donderdag 4 mei is mijn NOD, ik vind het zo spannend! Maar wachten duurt wel lang zeg! Nou meiden, ben heel erg benieuwd wat deze week ons brengen gaat! Ik hoop heel veel goeds! Liefs An
Hoi begint ( kan beginnnen) vanaf 5 dagen na bevruchting tot een dag of 12 ( wat ik gelezen heb) Hoezo?? voel je iets Liefs sancho
innestelingsbloeding was bij mij eerst bruin tot zelfs licht helder rood bloed en mijn dochter is nu 1 jaar en 3 weken oud dus niks mis mee.
duurt een innesteling echt zo lang? Ik voel al een aantal dagen ongipijnen. Ik verwacht mijn ongi pas op vrijdag. Ik voel verder nog helemaal niets. Bij de eerdere keren kreeg ik ook pijn in mijn borsten. Ik kan me alleen niet herinnneren wanneer dat begon. Ik realiseerde het me pas na een positieve test. Liefs, Cleo
En dames : Hadden we een hoge temp vanmorgen : Owwwwww , ben zo nieuwschierig he Ik heb geen last meer van roze/rood verlies . Maar daar en tegen heb ik nu wel weer ongi krampen Nou ja , we zien wel hoe het afloopt Groetjes Joyce
Ik hoop dat het bij mij een innestellings bloeding is. Vanmorgen weer met de test rood En soms zag ik ook wat oud bloed... Snap er niks meer van. Het zet gewoon niet door. Zit al op dag 34 En mijn temp was vanmorgen 36.89 En gisteren 36.99 Dus dat is niet echt gezakt lijkt mij Ik word hier erg onzeker van...
Wanneer ga je weer testen? Ja ik ben er nog. Er is vast iets fot gegaan bij de provider wij zouden vannacht om 12.00 afgesloten worden om over te gaan naar de nieuwe. raar verhaal
Wat leuk dat je er weer bent!!! Ik ga morgen denk ik weer testen, want dan heb ik die goedkope testen binnen
Morgen, mmm. Hopelijk hebben we dan ook nog internet. Anders kan ik pas wo bij mijn ouders internetten. Hoe krijg jij mijn verhaal erbij?