Innestellingspijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kelly001, 12 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly001

    kelly001 Bekend lid

    10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Kan je innestelling voelen vandaag zou volgens de berekening op internet mijn innestelling hebben en nu voel ik menstruatie achtige krampen en wat steekjes links in onderbuik. is dit een inestelling of wat anders mijn nod is 19maart dus nog 1weekje.:(
     
  2. Skaya

    Skaya Fanatiek lid

    19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Geen idee! Ik voel vanaf de 2e week van mn cyclus al ongi achtige krampjes die komen en gaan!
    Ben ook wel benieuwd of andere mensen een innesteling gevoeld hebben?
     
  3. Eliza23

    Eliza23 Lid

    28 okt 2010
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kelly001,

    Ook zou ik volgens een berekening vandaag een innesteling moeten hebben, voel als 2 dagen menstruatiekrampjes en vandaag lijkt het erger te worden! maargoed...ik voelde dat vorige maand ook!
    Deze keer lijkt het alleen erger dan een "loze" maand...
    Dit is de 2de ronde na mijn miskraam en toen het "bingo" was voelde ik ook die krampen rond mijn NOD. Weet alleen niet meer of ik het toen een week eerder ook al voelde.
    Dat is ook het vervelende, bij iedereen is het anders en ook elke keer schijnt het anders te zijn! Vorige keer had ik gevoelige borsten dus dat verwacht je dan een volgende keer ook weer.....
     
  4. kelly001

    kelly001 Bekend lid

    10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Eliza23: spannend nu maar afwachten of het raak is
     
  5. happymama

    happymama Niet meer actief

    ik heb t bij de eerste gevoeld , dat was 1 hele heftige steek van een paar sec daarna had ik lichte ongi krampjes ....
     
  6. zeeuwsmeisje81

    zeeuwsmeisje81 Actief lid

    13 dec 2010
    261
    0
    0
    Hallo all,

    Ik heb inderdaar mijn innesteling heel goed gevoeld, daarintegen mijn eisprong niet !!!

    ik heb ruim een week lang wat steekjes in mijn buik gevoeld en zon 4 dagen voor mijn nod eigenlijk niks meer....
    wel een vroege test gedaan en die was nega !

    pas op de dag van nod, merkte ik dat ik misselijk was en mn borsten een beetje zeer deden !

    en ja hoor RAAK 2 posi testen en vreselijke honger hahaha.

    je kan je innesteling dus heel goed voelen , bij mij als steekjes / ongi gevoel !!!!

    Suc6 meiden !!
     
  7. kelly001

    kelly001 Bekend lid

    10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    dankje ik hoop dat het echt raak is
     
  8. happymama

    happymama Niet meer actief

    ik zou vandaag of morgen mijn innesteling kunnen hebben , heb sinds vanavond wel lichte steekjes
     

Deel Deze Pagina