Wie herkent dat? S morgens en s avonds ongelovelijke hoofdpijn. Normaal heb ik bijna nooit last van hoofdpijn en als ik 't al heb, dan een paracetamol en het is weg. Nu helpt niets. Migrane is het niet, want kan het licht gewoon verdragen. Sinds afgelopen dinsdag is 't begonnen. Ook heb ik sinds enkele dagen veel rooie plekken op en rond m'n borsten. Kleine ronde vlekjes, glad, beetje droog. Iemand die dit herkent. Ik weet niet of 't bij een kan zwangerschap horen, maar voornamelijk de hoofdpijn kan ik niet plaatsen waar die vandaan komt. Liefs
geen ecceem? ik kreeg namelijk wel ecceem toen ik zwanger was dus wie weet heb veder trouwens nog nooit in me leven ecceem gehad alleen bij de laatste mk en bij me goede zwangerschap, en hoofdpijn tsja dat kan overal aan liggen ik heb ook al dagen hoofdpijn maar ik denk dat dat gewoon aan het weer legt ofzo.
Hallo, Ik heb het ook al een paar dagen hoofdpijn en allemaal rode vlekken, ook beetje droog lijkt net op eczeem. Ik moest 15e ongesteld worden nu nog niks.!
Ja al heel vaak getest, mijn testen zijn bijna altijd positief maar niet zwanger heel vreemd.! Vanmiddag kreeg ik buikpijn en poos later bloed en nu is het bloed al bijna over en heb gewoon weer een soort bandenpijn. Ik snap er niks van en wordt er een beetje moedeloos van.! Dit is nu de 6e maand en heb 1 miskraam gehad.