Vergeet niet om de auto vol benzine te hebben. In elk geval genoeg om bij het ziekenhuis te komen. Ik had voor na de bevalling hele grote oma onderbroeken en slips gekocht. Maar heb na de bevalling alleen de omaonderbroeken gedragen. In een gewone slip kreeg ik dat kraamverband niet. Die oma onderbroeken waren ook een stuk hoger, dus geen heupmodel, en dat zat wel lekker over dat flubberbuikje de eerste tijd. Toen het vloeien wat miner werd ben ik overgegaan op gewone heupslips en maandverband. Zo'n heupslip viel weer net onder mijn buikje en dat zat ook wel lekker. De oma onderbroeken komen bij de wibra weg. Lekker goedkoop en de slips bij de Hema. 2 of 3 in een verpakking. Die waren ook niet zo duur.
Dat is een goede tip, ik ga morgen geljk even shoppen want moet toch nog het 1 en ander halen. Ik vind het trouwens zelf ook wel lekker om een huispak of 2 erbij te kopen. Lekker relaxt zittende kleding lijkt me wel zo fijn na een bevalling. Bovendien word ik nu met dikke buik soms al helemaal gestoord van gewone broeken. Loop het liefst elke dag in joggingbroek
Damned it, jammer dat ik je bericht niet eerder heb gezien, ben namelijk nog een keer in Lille geweest om te shoppen en daar hebben ze die ondergoed in alle Carrefour enzo, misschien Belgie toch proberen ? ik heb ze hier nog nergens gezien ook niet bij Prenatal... die dingen kosten 3 euro's pack van 5 heb je ongeveer 3 pakken nodig omdat je 2-3 keer per dag je ondergoed wilt verschonen, lekker fris en handig ~
ik heb na de bevalling mijn zwangerschapsbroeken gedragen. Dat buikje was erg gevoelig en zo kon ik toch lekker kleren aan ipv een nachthemd ofzo. Voelde me ook gelijk een stuk lekkerder.