Morgen 40 weken zwanger

Discussie in 'De bevalling' gestart door mappel, 18 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mappel

mappel Niet meer actief

9 maanden leef je toe naar deze datum..9 maanden lang ben je aan het aftellen. Morgen is het dan zover en het ziet ernaar uit dat de baby nog wel even blijft zitten. Ik vind het zo vreemd om 'overtijd' te gaan. Natuurlijk heb ik daar rekening mee gehouden! Maar nu het dan echt zo is, alles nog rustig lijkt (op voorweeen na, die ik al weken heb) ben ik toch ook een beetje confused...
    Het lijkt ook.wel of de spanning van 'wanneer zal het komen' alleen maar toeneemt. Op één vd dagen tussen nu en 2 weken zal het best een keer komen. Inleiden wil ik echt pas op de laatste dag, of zelfs een paar dagen later, on de baby de tijd te geven vanzelf te komen.

Ik vind het nu heel spannend worden. Maar ook gedachten als 'shit, waar zijn we eigenlijk aan begonnen? Wat gooien we ons leven om!' spelen af en toe op. De baby is meer dan welkom, dat sowieso, maar het overvalt me wel eens..
    En wat is de tijd voorbij gevlogen!!

2. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is ook ontzettend spannend, zeker bij een eerste! Je gaat een nieuw hoofdstuk in, een heel ander leven. Het is wel even wennen, maar zo ontzettend mooi!

Ik hoop voor je dat het snel gaat beginnen.

3. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier ook 40 weken, zelfs 1 dag overtijd... heb steeds geroepen dat het gerust nog even mag duren, maar heb nu toch wel zoiets van... kom maar hoor! Tja, en hier is het nog steeds helemaal rustig... dus voor mijn gevoel gaat het nog wel even duren...

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Herkenbaar dit wordt onze 2e en ineens denk ik oh jee waar ben ik aan begonnen terwijl ze echt hartstikke welkom is. Is ook normaal hoort erbij gezonde spanning.

Deel Deze Pagina