Wij willen hoe dan ook echt op vakantie volgend jaar. Aangezien onze dochter naar school gaat zal dat dus in de zomervakantie zijn en nu ben ik op zoek naar tips en aanraders do's & dont's Wij zijn toen onze dochter bijna 2 was naar kps geweest. Super hotel en weinig op aan te merken maar wil niet gelijk weer naar hetzelfde. We hebben wel een aantal eisen of voorkeuren dus als je daar iets over hebt dan hoor ik het ook graag. Niet langer dan 4 (max 5) uur vliegen Korte transfer Geen handdoekje om 0500 neer moeten leggen (daar heb ik echt een hekel aan) Aparte kamers Niet te ver van een dorpje of stadje Mooi weer Kindvriendelijk Entertainent op het park/resort zowel voor de kinderen als ook dat er savonds een beetje leven in de brouwerij is. Leuk zwembad Omdat we vol in het hoogseizoen zullen gaan wil ik het liefst met vroegboekkorting boeken vandaar dat ik nu al ga oriënteren. Hebben niet zo veel ervaring met vakantie met kids (1x kos en verder cp en landal) dus andere tips zijn ook welkom