Zwangerschapskilo's kwijtraken met behulp van welke app? Tips??

Discussie in 'De lounge' gestart door kuikentjepiep, 11 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Na de geboorte van ons kindje wil ik graag de zwangerschapskilo's kwijtraken. Ik ben behoorlijk wat aangekomen. Zit ik niet mee, want ik heb ook wat meer gesnoept en vooral de laatste weken veel minder bewogen.

Ik wil niet op een dieet maar gewoon gezond eten en lekker bewegen. Ik kan nl heel makkelijk afvallen op die manier (aankomen helaas ook haha)

Ik zoek een app voor op je telefoon waar je voedingsmiddelen kan intypen en hij dan automatisch optelt hoeveel calorieen je binnen hebt gekregen die dag.
    Zo kan ik lekker af en toe een stukje taart eten maar dat die dag compenseren met iets anders zonder me direct schuldig te voelen.
    Het is meer het Weight Watchers idee maar dan wil ik niet maandelijks betalen en ik hoef ook geen bijeenkomsten.

Gewoon lekker zelf.

Heeft iemand een idee welke Android app als calorieenteller of puntenteller en database met de meest voorkomende voedingsmiddelen daarvoor geschikt is? Net zoiets als dat Weight Watchers boekje maar dan digitaal.
    Ik heb nl ook geen zin om de hele dag uit te rekenen en om te rekenen achterop de verpakkingen hoeveel ik gegeten heb.
    Op mijn telefoon kan het lekker anoniem ook als ik in gezelschap ben :)

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik gebruik sinds een week myfitnesspal :)
    Ben er tot nu toe heel tevreden over en heb er veel goede dingen over gelezen.

3. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16
    fitnesspal of myfatsecet zijn de twee meest populairste :)

4. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

15 nov 2014
    792
    285
    63
    Myfitnesspal werkt perfect!

5. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

14 jan 2015
    630
    148
    43
    Hier ook myfitnesspal.

6. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik heb ook een tijdje myfitnesspal gebruikt. Vond hem ideaal! Je hoeft ook niet alles in te typen, je kan de barcode scannen en dan gewoon zelf de hoeveelheid aangeven.
    Ook kan je aangeven hoeveel je kwijt wilt en dan berekend hij zelf voor je hoeveel calorieën je per dag binnen kan krijgen om dit te bereiken.

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hier ook myfitnesspal :)

8. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Ik lees mee, heb precies hetzelfde probleem! Nu net de app geinstalleerd....

9. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Ik heb ook net de app geïnstalleerd. Even uitzoeken hoe het werkt want ik zie zo 123 niet hoe je bv een stuk taart of een ander voedingsmiddel in kan voeren.

10. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Nou, ben nu anderhalve dag al mijn eten aan het invoeren...en wat blijkt? Ik eet te weinig! Interessant.....
    Straks dus wat tussendoortjes gaan scoren bij de AH...fruit? Groentes? Koeken?

11. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    koeken:)

wat eet je op een dag? hoevaak?

12. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Sowieso drie maaltijden en soms wat fruit tussendoor.... Maar mijn ontbijt en lunch zijn vrij karig, vaak een boterham met kaas en een glas melk

Deel Deze Pagina