Oké shoot me, maar eigenlijk hou ik alleen van witte chocola. Er wordt vaak aan me gevraagd of ik wel een vrouw ben Nou ja: wit... eigenlijk eet ik het liefst witte chocola met praline; je weet wel, Bonbonbloc. En dan van Jumbo eigen merk. Zie bijlage. Welke chocola eten jullie het liefst? Tips voor andere lekkere witte chocola zijn erg welkom trouwens en dan niet het soort waarvan je later spijt hebt in de trant van: was het toch niet waard Shoot
Pure chocola. Minstens 75%, op dit moment eten we vooral de 90% van alter eco. Ook Lindt 90 of 95%, hmmmm. 100% is lekker met de koffie. Iets erdoor hoeft voor mij niet, af en toe iets met sinaasappel. En soms Tony met amandel en zeezout, maar die is me eigenlijk niet puur genoeg, elke keer dat ik m eet denk ik weer dat de verwachting beter was.
Puur! Puur met smaakjes óók heel lekker: sinaasappel, cranberry, advocaat, peer of rode peper het liefst. BonBonBloc puur praliné mag ook
Het liefst melk of puur. Ben niet zo’n fan van witte chocola. En candy bars met chocola, zoooo lekker! Kinder bueno bijv
Ben geen enorme choco fan maar Tony’s is altijd welkom hier, wel de melk variant. Wit of puur vind ik niets.
Wit of puur, melk vind ik minder. En geen praline, getver. Ik weet niet wie datheeft bedacht: chocola: lekker, hazelnoten: lekker, gecombineerd: vies! Nou ja, waarschijnlijk ben ik de enige die zo denkt, want nogal veel voirkomende combinatie. Ik vind caramel, salted caramel, mint, sinaasappel, likeur, etc, allemaal wel lekker met mijn chocola
Je bent niet de enige die zo denkt, ik heb precies hetzelfde! En ook wit of puur. En bij de rest van jouw bericht sluit ik me trouwens ook aan.
-Melkchocolade van Cote dor -Caramel zeezout of met kaneelbiscuit van Tony -Pure chocolade van Jumbo eigen merk -Lion/Twix/Milky Way/Maltesers. Dan wel de echte,de neppe is ook goed te doen maar niet zo lekker als de echte. -After eight Vroeger at ik alleen maar witte chocolade en dan het liefste die knetterchocola van de Smurfen maar nu vind ik wit niet meer zo lekker.
After Eight of Ritter mint of marsepein. En de bonbons van de plaatselijke bakker Verder heb ik eigenlijk niet zo veel met chocola, ik ben meer van de hartig.
Geen chcocolade van de bakker, ik weet niet wat ze ermee doen maar daar maak je me echt niet blij mee. Tony alleen de caramel zeezout (tot nu toe) Als je onze zoon (6) vraaht juist tony wit mey knetter en framboos. Wit is mij te zoet en puur is niet mijn ding. Geen milka repen want die zijn mij te zoet. Met hazelnoot is ook lekker, gevuld vond ik eerst altijd super lekker(bonbonblock ) maar blijkbaar had ik de verkeerde want vond er niks aan. Vroeger had je alleen wit,melk en puur en toen was het eenvoudig en nu heb je nog meer soorten dat ik niet meer weet welke de goede is.
Ik lust alle soorten chocolade! Momenteel is zo'n mega reep milka oreo mijn favoriete. Vroeger at ik ook vaak tony's, maar sinds zij samenwerken met akwasi koop ik die repen principieel niet meer.