Camping ideal meer van annecy

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door nicole18, 17 jul 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    Iemand dit jaar al op camping ideal aan het meer van annecy geweest?
    Wij gaan over enkele weken

Ik ben dus wel op zoek naar leuke tips om in de omgeving te doen
    Leuke dag tripjes, restaurantjes ed

We nemen de sup mee, is het makkelijk en dichtbij parkeren bij het meer? We zitten er dacht ik 2 km vanaf dus net te ver om te lopen

2. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.370
    30.668
    113
    Vrouw
    Jaren geleden in die buurt geweest ieys verder van het meer af.
    Het stadje zelf is heel leuk om doorheen te wandelen (ook heel toeristisch, maar waar niet :rolleyes:)
    Wij hebben toen een paar kastelen bezocht in de omgeving. Weet niet meer precies welke.

En als je een wat verdere dagtocht wil. We zijn toen ook een dag naar Chamonix geweest. Met het treintje baar de gletsjer. Dat was echt het hoogtepunt (letterlijk :D) van de vakantie destijds. Zoon was toen 3. Nr 2 nog niet in zicht.

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    Oh dankje! Dat klinkt inderdaad erg leuk! Ik schrijf t op!

4. Paardenbloem

Paardenbloem Bekend lid

31 mei 2022
    762
    1.233
    93
    Vrouw
    Wij zijn er nu in de buurt. Supermooie omgeving. Parkeren bij het meer is best prima te doen als je voor de middag komt.
    Bij het meer is veel te doen qua eten, varen, watersporten en Annecy zelf is ook een leuke stad om door te struinen.

Wij zijn vandaag naar Col du Semnoz geweest en dinsdag naar Chamonix (wel wat verder rijden), beiden ook prachtig om te wandelen/met de lift omhoog te gaan.

nicole18 vindt dit leuk.
  5. MissXray

MissXray Niet meer actief

Wij wandelden met onze kids (toen 7 en 9) vanaf l’ideal naar het meer. Was prima te doen en die van mij zijn echt geen wandelaars.

nicole18 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina